آخرین اخبار

مسئله مهم امروز اصفهان بیکاری گسترده است.

🔹️دکتر طغیانی در جلسه‌ای که با حضور فعالان خانه صنعت و معدن اصفهان و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار گردید گفت؛ مهم‌ترین مسئله اصفهان، بیکاری گسترده است و باید با افزایش میزان سرمایه‌گذاری و تسهیلگری از سوی مسئولان استان بخش خصوصی را به اشتغال‌زایی بیشتری ترغیب کرد. 🔸نماینده مردم شریف اصفهان با […]

اشتراک گذاری
۰۵ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2514

🔹️دکتر طغیانی در جلسه‌ای که با حضور فعالان خانه صنعت و معدن اصفهان و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار گردید گفت؛ مهم‌ترین مسئله اصفهان، بیکاری گسترده است و باید با افزایش میزان سرمایه‌گذاری و تسهیلگری از سوی مسئولان استان بخش خصوصی را به اشتغال‌زایی بیشتری ترغیب کرد.
🔸نماینده مردم شریف اصفهان با تکید بر لزوم توجه به تکمیل زنجیره ارزش محصولات در داخل استان بیان کرد؛ متأسفانه در اصفهان به‌واسطه فقدان بی‌اطلاعی نسبت به ظرفیت واحدهای صنعتی اصفهان نتوانسته‌ایم زنجیره ارزش محصولات را با هدف حداکثر نمودن سودآوری در داخل استان تشکیل دهیم.
🔹دکتر طغیانی در پایان با انتقاد نسبت به برخی رویه‌های اداری و کم‌کاری مدیران استان، اظهار داشت؛ امروز شرایط فعالیت اقتصادی برای سرمایه گذران در این استان سخت شده است و لازم است مدیران استانی ضمن جلوگیری از برخوردهای سلیقه‌ای، توجه بیشتری نسبت به تسهیلگری امور فعالان اقتصادی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *