آخرین اخبار
ایرادات شورای نگهبان رفع شد؛

سامانه مودیان بزودی تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش بازار مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمان اجرای قانون سامانه مودیان گذشته گفت: باید اردیبهشت ۱۴۰۰ کل مودیان به سامانه ملحق میشدند اما بدلیل اینکه سامانه مودیان آماده نبود اجرای این قانون با تاخیر همراه شد. وی افزود : تاخیر در اجرای قانون سامانه مودیان مالیاتی و پایانه […]

اشتراک گذاری
۰۵ مهر ۱۴۰۲
کد مطلب : 3410

به گزارش بازار مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمان اجرای قانون سامانه مودیان گذشته گفت: باید اردیبهشت ۱۴۰۰ کل مودیان به سامانه ملحق میشدند اما بدلیل اینکه سامانه مودیان آماده نبود اجرای این قانون با تاخیر همراه شد.

وی افزود : تاخیر در اجرای قانون سامانه مودیان مالیاتی و پایانه های فروشگاهی، جرایمی را متوجه مودیان میکرد که دولت برای رفع این مشکل در لایحه تسهیل تکالیف مودیان، درخواست اصلاح مواعید را به مجلس ارائه کرد.

طغیانی با بیان اینکه مواعید در مجلس اصلاح و به شورای نگهبان ارسال شد گفت : ایرادات و ابهامات شورای نگهبان در خصوص لایحه تسهیل تکالیف مؤدیان به کمیسیون اقتصادی مجلس رسید؛ اصلاح و مصوب شد و بزودی در صحن مجلس رای گیری و پس از تصویب، ابلاغ میشود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : بجهت مختصر بودن اصل لایحه و معدود بودن ابهامات و ایرادات، به نظر میرسد به سرعت میشود آنرا ابلاغ کرد.

وی گفت با اجرای این لایحه، تسهیلی برای جرائم مودیان صورت میگیرد تا کمکی برای اجرای بهتر قانون سامانه مودیان مالیاتی و پایانه های فروشگاهی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *