آخرین اخبار

اصفهان می‌تواند مقصدی برای مهاجرت نخبگان و گزینه‌ای جذاب برای سرمایه گذران شود.

🔹دکتر طغیانی نماینده مرم اصفهان در دیدار با مسئولان خانه نوآوری اصفهان با اشاره به اینکه بایستی نقش اقتصاد دانش‌بنیان در اصفهان پررنگ‌تر شود گفت؛ باید اصفهان مرکز و مقصد نخبگان قرار گیرد و درعین‌حال تبدیل به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه گذران شود تا اقتصاد دانش‌بنیان در این استان بیشتر رونق گیرد. 🔸دکتر طغیانی با […]

اشتراک گذاری
۰۲ خرداد ۱۴۰۰
کد مطلب : 2446

🔹دکتر طغیانی نماینده مرم اصفهان در دیدار با مسئولان خانه نوآوری اصفهان با اشاره به اینکه بایستی نقش اقتصاد دانش‌بنیان در اصفهان پررنگ‌تر شود گفت؛ باید اصفهان مرکز و مقصد نخبگان قرار گیرد و درعین‌حال تبدیل به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه گذران شود تا اقتصاد دانش‌بنیان در این استان بیشتر رونق گیرد.

🔸دکتر طغیانی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب اصفهان گفت؛ متاسفانه در معرفی و رونق کسب‌وکارهای منحصربه‌فرد در اصفهان به‌خوبی عمل‌نکرده ایم و انتظار می‌رود کسب‌وکارها نوپا بتوانند در این زمینه به کمک سیستم سنتی فعلی بیایند و آن‌ها را در معرفی کسب‌وکار و محصولاتشان کمک دهند.

🔹سخنگوی کمیسیون اقتصادی با بیان اهمیت بازاریابی و برندینگ در فروش محصولات بیان کرد؛ به طور مثال در اصفهان زنجیره کامل نساجی وجود دارد اما این زنجیره منجر به یک مدیریت یکپارچه و هم افزا در قالب برند نساجی و پوشاک اصفهان منجر نشده است و همین امر سبب تحمیل هزینه‌های بیشتری هم به واحدهای تولیدی شده است.

🔸نماینده مردم اصفهان در پایان با اشاره به ظرفیت خوب دانشگاه‌های اصفهان و فارغ‌التحصیلان اظهار کرد؛ امید است دانشجویان در قالب یک تعامل سازنده با اتاق اصناف و اتاق بازرگانی و همچنین صنعت درگیر مسائل این حوزه‌ها شوند و اصفهان به بهترین گزینه برای شروع یک کسب‌وکار نوپا (استارت‌آپ) تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *