آخرین اخبار

بهارستان بر مدار نظارت و هماهنگی

🔹در جلسه‌ای که به دعوت دکتر طغیانی، نماینده مردم اصفهان با حضور مدیرعامل شرکت بهارستان، شهردار و شورای شهر بهارستان در دفترشان برگزار گردید، روند اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی این شهر بررسی شد. 🔸در این جلسه دکتر طغیانی همکاری و هم‌افزایی شرکت عمران بهارستان و مجموعه شهرداری بهارستان را امری ضروری دانست و گفت […]

اشتراک گذاری
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
کد مطلب : 2429

🔹در جلسه‌ای که به دعوت دکتر طغیانی، نماینده مردم اصفهان با حضور مدیرعامل شرکت بهارستان، شهردار و شورای شهر بهارستان در دفترشان برگزار گردید، روند اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی این شهر بررسی شد.

🔸در این جلسه دکتر طغیانی همکاری و هم‌افزایی شرکت عمران بهارستان و مجموعه شهرداری بهارستان را امری ضروری دانست و گفت در این‌گونه جلسات بناست فعالیت‌های کارشناسی را با یک همدلی به سرانجام رساند تا مردم از آسیب این ناهماهنگی‌ها مصون مانند و با هم‌افزایی دستگاه‌ها، خدمت بیشتری به آنها صورت گیرد.

🔹نماینده مردم اصفهان با اشاره به بازدید مدتی قبل و همچنین گزارش‌های دریافتی از آخرین روند اجرای پروژه‌های این شهر از جمله مترو، اطلس سرمایه‌گذاری، مساجد و مدارس نیمه‌تمام، ساختمان آتش‌نشانی و… آگاه گردید و در نهایت مقرر شد با هماهنگی شرکت عمران بهارستان و شهرداری بهارستان برخی از مسائل، پیگیری و اجرایی گردد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *