آخرین اخبار

اصالت باشگاه سپاهان در گرو توجه به ورزشکاران و مدیران بومی اصفهان است.

🔸️ نماینده محترم مردم شریف و شهیدپرور اصفهان با حضور در دفتر و ستاد باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان از این باشگاه بازدید کرد. ‌ 🔹️ در این دیدار محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این باشگاه افزود؛ حمایت مسئولان استان از این باشگاه برای ورزشکاران، هواداران و مردم اصفهان […]

اشتراک گذاری
۰۵ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2522

🔸️ نماینده محترم مردم شریف و شهیدپرور اصفهان با حضور در دفتر و ستاد باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان از این باشگاه بازدید کرد.

🔹️ در این دیدار محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این باشگاه افزود؛ حمایت مسئولان استان از این باشگاه برای ورزشکاران، هواداران و مردم اصفهان دلگرم‌کننده است و امید است حمایت‌های بیشتری از این باشگاه انجام گیرد.

🔸️ دکتر مهدی طغیانی نیز در این دیدار با اشاره به‌ضرورت کادرسازی در بین ورزشکاران و مدیران ورزشی باشگاه افزود؛ اصفهان از سرمایه انسانی بسیار خوبی در حوزه‌های ورزشی و مدیریتی برخوردار است که باشگاه سپاهان نقش بسیار مهمی در شناسایی و توانمندسازی این افراد برعهده دارد. دکتر طغیانی در ادامه سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه و رشته‌ها و رده‌های مختلف سنی دختران و پسران را امری ضروری توصیف کرد و گفت؛ مکتب ورزشی اصفهان همواره در تاریخ پرافتخار و با اصالت بوده است.

🔹️ نماینده مدرم اصفهان در پایان ارتباط مؤثر و هدفمند با دانشگاه و اساتید مرتبط با علوم ورزشی را بسیار مهم توصیف کرد و بیان کرد؛ باشگاه سپاهان می‌تواند در الگودهی نسبت به اقتصاد ورزش سرآمد دیگر باشگاه‌ها قرار گیرد که نیازمند توجه بیشتر مدیران باشگاه در این زمینه است.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *