آخرین اخبار

 نباید میزان دریافتی کارگران و مدیران این‌قدر متفاوت باشد.

‌به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ مروری بر اهم مطالب نماینده مردم اصفهان در جلسه با تشکل های کارگری اصفهان 🔸️دکتر طغیانی نماینده مردم اصفهان در نشست با تشکل‌های کارگری با بیان این که در شرایط تورمی شدید معمولاً افراد با درآمد ثابت بیشتر از دیگران ضرر می‌کنند، افزود؛ متأسفانه سیاست‌های حمایتی هم به […]

اشتراک گذاری
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
کد مطلب : 2317

‌به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ مروری بر اهم مطالب نماینده مردم اصفهان در جلسه با تشکل های کارگری اصفهان

🔸️دکتر طغیانی نماینده مردم اصفهان در نشست با تشکل‌های کارگری با بیان این که در شرایط تورمی شدید معمولاً افراد با درآمد ثابت بیشتر از دیگران ضرر می‌کنند، افزود؛ متأسفانه سیاست‌های حمایتی هم به گونه‌ای نیست که بتواند از اقشار کم درآمد حمایت کافی نماید.
نماینده مردم اصفهان در خصوص مطالبات بازنشستگان افزود: با گروه‌های بازنشستگی به طور مداوم جلسه دارم و نسبت به مسائل این گروه آگاهی کامل دارم و تردیدی نیست که بایستی سیاست‌های حمایتی به گونه‌ای تنظیم شود که معیشت بازنشستگان تأمین شود.

🔹️سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص شرایط فعلی کشور بیان داشت؛ در این چندسال شاهد بی‌ثباتی در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور و سوء مدیریت در اجرا هستیم.
دکتر طغیانی بااشاره به وضعیت درآمدی دولت در سال جاری و سال آینده افزود: متأسفانه شاهد افزایش چشمگیر هزینه‌های دولت در بودجه سال آینده هستیم و روش دولت هم برای تامین این میزان کسری بودجه، قطعا تورم زاست.

🔸️نماینده مردم اصفهان یکی از راهکارهای جبران کسری بودجه و جلوگیری از تورم را گسترش پایه‌های مالیاتی دانست که می‌تواند از سفته بازی و دلالی نیز تا حدی جلوگیری کند. دکتر طغیانی تصویب نرخ پلکانی مالیات در کمیسیون تلفیق را قابل تحسین توصیف کرد و افزود؛ نباید میزان دریافتی کارگران و مدیران این‌قدر متفاوت باشد.

🔹️نماینده مردم اصفهان در پایان با بیان شرایط اقتصادی اخیر کشور گفت؛ در مجلس شورای اسلامی تا حد توان برای معیشت بازنشتگان تلاش خواهیم کرد.

🔸️نگاه دوگانه و تحقیر آمیز مسئولین به قشر محروم و محنت کشیده کارگر، لزوم رفع تبعیض و بی‌عدالتی بین بازنشستگان لشگری و کشوری با بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، الزام سازمان تامین اجتماعی به اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی و افزایش حقوق و مزایای سالیانه بر اساس هزینه های واقعی زندگی،
ضرورت جبران عقب ماندگی حقوق و مزایای بازنشستگان در دهه گذشته به میزان حداقل ۴۶٪، قوانین مرتبط بابیمه تکمیلی، لزوم گسترش بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی تامین اجتماعی و توجه بیشتر به سالخوردگان و بازنشستگان و لزوم اولویت در واگذاری سهام شستا به بازنشستگان و مستمری بگیران و از کار افتادگان ، از مهمترین مسائلی بود که در این جلسه مطرح گردید .‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *