آخرین اخبار

بحث و بررسی پیرامون ترخیص نهاده‌های دامی در گمرکات مرزی بخصوص بندر امام خمینی(ره)

📌 در گمرک اصفهان بررسی گردید؛ ‌ ✅ بحث و بررسی پیرامون ترخیص نهاده‌های دامی در گمرکات مرزی بخصوص بندر امام خمینی(ره) 🔸️دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان همراه با نمایندگان تشکل‌های حمل‌ونقل در جلسه‌ای در گمرک اصفهان آخرین وضعیت ترخیص، حمل و تراتزیت نهاده‌های دامی را بررسی کردند. 🔹️در این جلسه دکتر طغیانی با […]

اشتراک گذاری
۳۱ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2722

📌 در گمرک اصفهان بررسی گردید؛

✅ بحث و بررسی پیرامون ترخیص نهاده‌های دامی در گمرکات مرزی بخصوص بندر امام خمینی(ره)

🔸️دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان همراه با نمایندگان تشکل‌های حمل‌ونقل در جلسه‌ای در گمرک اصفهان آخرین وضعیت ترخیص، حمل و تراتزیت نهاده‌های دامی را بررسی کردند.
🔹️در این جلسه دکتر طغیانی با بیان اینکه امروز کشور از مشکلات ناشی از سو مدیریت رنج می‌برد نه مشکلات ناشی از تحریم افزود؛ چرا بایستی در این شرایط که نیاز جدی به نهادهای دامی وجود دارد، هزاران کامیون و کشنده به دلیل مشکلات بانکی در گمرک‌های کشور متوقف بماند؟ دکتر طغیانی در ادامه گفت؛ متأسفانه همین نگاه‌های بخشی و فقدان نگاه سیستمی و یکپارچه به مدیریت کشور سبب شده است تا هم‌افزایی و همکاری لازم بین وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط شکل نگیرد و نتوانند نیاز دامپروران و کشاورزان را برطرف کند.
🔸️دکتر طغیانی در پایان جهت پیگیری برخی از مسائل مطرح شده قول مساعد داد و درعین‌حال از تشکل‌های حمل‌ونقل خواست تا با نگاهی جهادی و مأموریتی در زمینه حل و نقل نهاده‌های دامی ایفای نقش کنند تا هرچه زودتر مشکلات کشاورزان حل گردد.
🔹️در ابتدای این جلسه رسول کوهستانی، مدیر کل گمرکات اصفهان و احمد کریمی، دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیون‌داران کشور هریک به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و مسائل پیشرو پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *