آخرین اخبار

دولت منتخب بعدی با درس گرفتن از تجارب گذشته، می‌تواند ثبات اقتصادی را به کشور بازگرداند.

🔸در جلسه‌ای مسائل و مشکلات فعالان انرژی، صنایع پالایشی و پتروشیمی استان با حضور دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان و جلیلی قائم‌مقام صمت استان و برخی از مسئولان اتاق بازرگانی مورد بررسی قرار گرفت. 🔹️دکتر طغیانی با اشاره به‌ضرورت مانع‌زدایی از تولید و برگزاری سلسله جلساتی با عنوان “تولید از شهرستان تا بهارستان” افزود؛ […]

اشتراک گذاری
۲۶ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2682

🔸در جلسه‌ای مسائل و مشکلات فعالان انرژی، صنایع پالایشی و پتروشیمی استان با حضور دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان و جلیلی قائم‌مقام صمت استان و برخی از مسئولان اتاق بازرگانی مورد بررسی قرار گرفت.
🔹️دکتر طغیانی با اشاره به‌ضرورت مانع‌زدایی از تولید و برگزاری سلسله جلساتی با عنوان “تولید از شهرستان تا بهارستان” افزود؛ در تلاش هستیم تا با شناسایی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در شهرستان با قانون‌گذاری و اصلاح قوانین یا نظارت بر اجرای قوانین زمینه مساعد فعالان اقتصادی را فراهم نماییم.
🔸️نماینده مردم اصفهان خام‌فروشی را گناهی بزرگ در تفکر برخی از مسئولان دانست و گفت؛ باید تلاش کرد تا با حضور خود این فعالان زنجیره‌های پایین‌دستی صنایع پتروشیمی و پالایشی را گسترش داد تا ارزش افزوده بیشتری نصیب اقتصاد کشور گردد. دکتر طغیانی با اشاره به مسائل این حوزه اظهار داشت؛ عزم جهادی مسئولان و تغییر نگرش آنان نسبت به اهمیت تولید و همکاری با فعالان عرصه تولید و اقتصاد می‌تواند این مشکلات را برطرف کند که امیدواریم دولت منتخب بعدی با درس گرفتن از تجارب گذشته بتواند ثبات اقتصادی را کشور به ارمغان بیاورد.
🔹️زمان بر شدن و ایجاد وقفه در فرآیند اختصاص سهمیه، کاهش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، عدم ثبات اقتصادی و انتظارات تورمی، ترجیح صادرات محصولات پتروشیمی بر تأمین تقاضای واحدهای داخلی، اختصاص سهمیه یکسان برای واحدهای تولیدی از مهم‌ترین مسائل و مشکلاتی بود که فعالان این حوزه در این جلسه به آن اشاره کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *