آخرین اخبار

سو مدیریت مدیران و نارضایتی ساختاریافته در زاینده‌رود

🔹دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل آبفای استان اصفهان و آب منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه باید در مطالبه‌گری از رئیس‌جمهور بعدی نسبت به زاینده‌رود به یک انسجام و فهرست اقدام برسیم افزود؛ مردم اصفهان تشنة آب هستند نه تشنه وعده‌های مکرر و نادرست برخی از مسئولین. 🔸نماینده مردم اصفهان […]

اشتراک گذاری
۲۱ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2667

🔹دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل آبفای استان اصفهان و آب منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه باید در مطالبه‌گری از رئیس‌جمهور بعدی نسبت به زاینده‌رود به یک انسجام و فهرست اقدام برسیم افزود؛ مردم اصفهان تشنة آب هستند نه تشنه وعده‌های مکرر و نادرست برخی از مسئولین.
🔸نماینده مردم اصفهان در ادامه اظهار داشت؛ متأسفانه قواعد بازی نسبت به زاینده‌رود به شکلی غلط طراحی شده است به‌گونه‌ای که امروز بر سر پکر نیمه‌جان این رودخانه رقابت شکل‌گرفته است تا هرکس سهم بیشتری از این پیکر بی‌جان نصیبش گردد درحالی‌که به‌واسطه همین تصمیم‌های نادرست گذشته اکنون زاینده‌رود نیاز به یک احیای فوری دارد تا جانی دوباره بگیرد.
🔹دکتر طغیانی در ادامه با اشاره به حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه در این جلسه گفت؛ باید در فضایی آرام و منطقی ضمن پرهیز از حاشیه‌سازی به یک تصمیم کارشناسی رسید و بعد از آن تمام ذی‌نفعان و افکارعمومی را به این تصمیم اقناع کرد تا به یک مطالبه واحد از مسئولین تبدیل گردد.
🔸نماینده مردم اصفهان با تأکید بر انتقال آب به استان و تحقق وعده‌های قبلی و برداشت‌های قبلی از رودخانه گفت؛ البته در کنار پیگیری منابع آب باید مدیریت مصرف آب و اقتصاد آب را هم جدی تلقی کرد.
🔹دکتر طغیانی در پایان ضمن گلایه از تصمیم برخی مدیران افزود؛ متأسفانه اصفهان اکنون بیشترین میزان مهاجر را پذیرا است و زیرساخت‌های خوبی هم برای مهاجرین در استان فراهم شده است اما این حرکت‌های جمعیتی بدون تدبیر آب آشامیدنی‌شان پذیرفتنی نیست و مسئولان باید آگاه شوند که از این به بعد حرکت‌های جمعیتی در اصفهان زمانی انجام خواهد شد که برای آب آشامیدنی آن تدبیر عملی صورت‌گرفته باشد.
🔸گسترش بی‌رویه صنایع آب بر مانند سنگ‌بری‌ها، لزوم نصب کنتورهای هوشمند، لزوم تغییر ساختار شرکتی آب منطقه‌ای و آبفا، تدبیر پیرامون تعارض منافع شهرها و استان‌های هم‌جوار، لزوم توجه به کاهش آب‌های زیرزمینی و… از مهم‌ترین محورهای صحبت کارشناسان حاضر در این جلسه بود.

🌐 https://www.instagram.com/p/CROCK2nsEns/?utm_medium=copy_link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *