آخرین اخبار

از شهرستان تا بهارستان؛ روایت دومین جلسه از سلسله جلسات مستمر مانع‌زدایی از تولید با محوریت سازمان تأمین اجتماعی

🔸️در این نشست که به اهتمام مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و با حضور محسن ریاضی مدیرکل اداره تأمین اجتماعی استان اصفهان و نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در هیئت‌های حل اختلاف (تشخیص مطالبات) تأمین اجتماعی برگزار شد، مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه تأمین اجتماعی بررسی گردید. ‌ 🔹️در ابتدای […]

اشتراک گذاری
۲۱ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2645

🔸️در این نشست که به اهتمام مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و با حضور محسن ریاضی مدیرکل اداره تأمین اجتماعی استان اصفهان و نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در هیئت‌های حل اختلاف (تشخیص مطالبات) تأمین اجتماعی برگزار شد، مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه تأمین اجتماعی بررسی گردید.

🔹️در ابتدای این جلسه، مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز صنعت و معدن تصریح کرد: از ابتدای امسال جلسات مستمر در راستای پیگیری شعار سال به‌خصوص مانع‌زدایی از تولید با دستگاه‌های اجرایی داشته‌ایم.

🔸️نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مشخص‌شدن تکالیف نهادهای مختلف در فرآیند مانع‌زدایی از تولید را یکی از اهداف مهم چنین جلساتی بیان نمود و در خصوص وظایفی که در قوانین برای سازمان تأمین اجتماعی عنوان شده، اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته تکالیف زیادی برعهده سازمان تأمین اجتماعی گذاشته شده که از توان این سازمان خارج بوده و لذا وضعیت این سازمان به نقطه بحرانی نزدیک شده است؛ ازاین‌رو در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تلاش بر آن است، گزارشی تدوین شده و ابعاد بحران مشخص و سپس در جهت حل آن اقدام شود.

🔹️دکتر طغیانی در ادامه گفت: مسائل و مشکلات تأمین اجتماعی، در جلسات کارشناسی واحد امور کمیسیون‌های اتاق بازرگانی احصاء شده است که موارد کلیدی آن در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

🔸️در ادامه این نشست، نمایندگان اتاق در هیئت‌های حل اختلاف (تشخیص مطالبات) تأمین اجتماعی و فعالین اقتصادی مسائل و مشکلات موجود را مطرح کردند و گزارش تهیه شده توسط اتاق بازرگانی اصفهان، تشریح شد.

🔹️در پایان این نشست مقرر شد در حوزه‌هایی که نیاز به اصلاح در قانون است به‌صورت ماده‌واحده برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارسال شود و همچنین موارد مرتبط با ضعف‌های مدیریتی و اجرایی نیز به‌صورت مستمر نظارت گردد و سپس با همکاری اداره کل تأمین اجتماعی دوره‌های آموزشی مشترک برای نمایندگان اتاق در هیئت‌های حل اختلاف (تشخیص مطالبات) تأمین اجتماعی جهت آشنایی هر چه بیشتر با قوانین، دستورالعمل‌ها و رویه‌های اجرایی برگزار شود.
🌐 https://www.instagram.com/p/CRGCRlesItX/?utm_medium=copy_link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *