آخرین اخبار

مسیر صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان باید بیش‌ازپیش تسهیل شود.

🔸️در نشستی مجازی با حضور نماینده مردم اصفهان مسائل صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بررسی گردید. در این جلسه دکتر طغیانی با بیان اینکه مقوله صادرات کشور و ارزآوری در شرایط تحریمی به‌خصوص توسط شرکت‌های دانش‌بنیان باید از اهمیتی مضاعفی نزد مسئولان برخوردار باشد گفت؛ در تسهیلگری صادرات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد […]

اشتراک گذاری
۱۷ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2626

🔸️در نشستی مجازی با حضور نماینده مردم اصفهان مسائل صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بررسی گردید. در این جلسه دکتر طغیانی با بیان اینکه مقوله صادرات کشور و ارزآوری در شرایط تحریمی به‌خصوص توسط شرکت‌های دانش‌بنیان باید از اهمیتی مضاعفی نزد مسئولان برخوردار باشد گفت؛ در تسهیلگری صادرات توسط شرکت‌های دانش‌بنیان از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد و حتماً با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود تلاش خواهیم کرد تا از دغدغه صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان کاسته شود و بتوانند در بازارهای جهانی حضور مؤثر و پررنگ‌تری داشته باشند. دکتر طغیانی با بیان اینکه متولیان صادرات در کشور نهادهای متعددی هستند که بعضاً هم‌راستا و هم‌افزا نیستند گفت؛ انتظار می‌رود دولت آتی بتواند در امر صادرات کشور یک وحدت فرماندهی و مدیریتی ایجاد کند.
🔹️در ابتدای این جلسه صادرکنندگان به برخی از مسائل فعلی خود مانع افزایش هزینه‌های شرکت پست و در نتیجه افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل صادرات محصولات به کشورهای مختلف، عدم انسجام میان اتاق‌های بازرگانی، ضرورت توجه به شرکت‌های توسعه بازار جهت تسهیل در صادرات واحدهای تولیدی کوچک، لزوم پشتیبانی قانونی و سیاسی جهت تسهیل در صادرات شرکت‌های بنیان از مهم‌ترین مسائلی بود که در این جلسه مطرح گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *