آخرین اخبار

توقع از وزارت نیرو این نیست که…

🔸️نماینده مردم اصفهان در جلسه با مسئولان و کارشناسان صنعت برق اصفهان با بیان اینکه جلسه فعلی دومین جلسه پیرامون صنعت برق است افزود به‌واسطه فقدان یک چشم‌انداز در حوزه انرژی امروز شاهد شبکه‌ای مستهلک و نیروگاه‌هایی فرسوده و حجم بالایی از تقاضا هستیم که می‌توانست با برنامه‌ریزی قبلی این اتفاق‌ها رخ ندهد. ‌ 🔹️عضو […]

اشتراک گذاری
۰۹ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2590

🔸️نماینده مردم اصفهان در جلسه با مسئولان و کارشناسان صنعت برق اصفهان با بیان اینکه جلسه فعلی دومین جلسه پیرامون صنعت برق است افزود به‌واسطه فقدان یک چشم‌انداز در حوزه انرژی امروز شاهد شبکه‌ای مستهلک و نیروگاه‌هایی فرسوده و حجم بالایی از تقاضا هستیم که می‌توانست با برنامه‌ریزی قبلی این اتفاق‌ها رخ ندهد.

🔹️عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه دولت امکان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های انرژی را ندارد اما می‌تواند نسبت به تسهیلگری در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی اقدام کند گفت؛ توقع از وزارت نیرو این نیست که به هنگام بروز مشکل و خاموشی گزارش ارائه دهد بلکه بایستی علاج واقعه را قبل از وقوع پیش‌بینی می‌کرد و با ارائه گزارش به مسئولان ارشد کشور نسبت به یک برنامه‌ریزی عملیاتی اقدام می‌کرد.

🔸️دکتر طغیانی اختلاف نظر بر سر برق مصرفی رمزارزها را ناشی از عدم وجود داده های دقیق و فقدان شبکه هوشمند توزیع برق در کشور دانست و تاکید کرد وزارت نیرو همانند سایر کشورها مسئولیتی روشن در قبال ایجاد شبکه هوشمند دارد.
نماینده مردم اصفهان در پایان با بیان اینکه اقتصادِ صنعت برق و اقتصاد انرژی جایی در ساختارهای سازمانی وزارت نیرو و شرکت توانیر وجود ندارد گفت؛ بایستی معاونت‌ اقتصادی ایجاد شود تا نسبت به مسائل اقتصادی این صنعت بررسی‌های دقیق‌تری صورت گیرد.

🔹️در ابتدای این جلسه کارشناسان و مدیران صنعت برق ضمن ارائه گزارشی از مشکلات فعلی به ارائه راهکارهایی برای مدیریت تولید، توزیع و در نهایت تقاضای برق مطرح کردند.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *