آخرین اخبار

متأسفانه دشمن بر اساس رفتار دولت عادت، به فشار بیشتر برای گرفتن امتیاز کرده است./ دولت کنونی هیچ ایده‌ای جز رفع تحریم‌ها برای اداره کشور ندارد.

📌 به مناسبت روز بسیج اساتید 🔸بخش های از جلسه هفته قبل دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان با بسیج اساتید دانشگاه اصفهان مرور می گردد؛ ✅ متأسفانه دشمن بر اساس رفتار دولت عادت، به فشار بیشتر برای گرفتن امتیاز کرده است./ دولت کنونی هیچ ایده‌ای جز رفع تحریم‌ها برای اداره کشور ندارد. 🔸️نماینده مردم […]

اشتراک گذاری
۰۵ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2581

📌 به مناسبت روز بسیج اساتید

🔸بخش های از جلسه هفته قبل دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان با بسیج اساتید دانشگاه اصفهان مرور می گردد؛

✅ متأسفانه دشمن بر اساس رفتار دولت عادت، به فشار بیشتر برای گرفتن امتیاز کرده است./ دولت کنونی هیچ ایده‌ای جز رفع تحریم‌ها برای اداره کشور ندارد.

🔸️نماینده مردم شریف اصفهان در جلسه با بسیج اساتید دانشگاه اصفهان با بیان اینکه متأسفانه دولت عادت کرده است که در مقابل کوچک‌ترین فشار امتیازی دهد و همین امر سبب عادت دشمن برای فشار بیشتر شده است افزود؛ به‌جرئت می‌توان گفت که دولت هیچ ایده‌ای جز رفع تحریم‌ها برای اداره کشور ندارد.

🔹️دکتر طغیانی در ادامه با بیان اینکه کاندیدایی امروز داعیه‌دار اقتصاد است که تا قبل از آمدن بایدن خود را عاجز از مدیریت نرخ ارز می‌دانست. عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه عملکرد منفعلانه دولت را حاصل نگاهی دانست که اعتقادی به ظرفیت‌های داخل کشور ندارند و تنها ایده‌شان برای اداره کشور مذاکره است که در نهایت ثمره آن بیشترین نرخ تورم در ۳۰ سال گذشته و کمترین میزان سرمایه‌گذاری در ۱۰ سال اخیر و کوچک شدن یک‌سوم سفره معیشتی مردم شده است.

🔸️نماینده مردم اصفهان با انتقاد از صحبت‌های برخی کاندیداها پیرامون fatf آن را طناب داری دانست که می‌تواند با دستان خودمان حیات اقتصادی کشور را هم به چالش و مخاطره کشاند. دکتر طغیانی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه دولت هیچ تضمینی برای حل مسائل اقتصادی کشور به‌وسیله fatf نداده است افزود؛ حتی آقای ظریف نیز در این زمینه تعهد نداده است. به‌علاوه اینکه متأسفانه برخی مدیران بانک‌های کشور خود به استقبال این قرارداد رفته‌اند و با افتخار در مجلس می‌گویند ما هیچ تراکنش مشکوک و ابهام آمیزی را انجام نمی‌دهیم!

🔹️دکتر طغیانی ضمن اشاره بر ضرورت حرکت اقتصاد کشور به سمت قدرت آفرینی درونی در اقتصاد گفت آمریکا بیشتر از اکنون نمی‌تواند فشار بیاورد ضمن اینکه متأسفانه گرچه تحریم هزینه‌هایی برای تولیدکنندگان و کشور ایجاد کرده است اما آیا همین تحریم‌ها فرصتی برای ارزش‌آفرینی و خودباور نبوده است.

🔸️نماینده مردم اصفهان با گلایه از برخی اندیشه‌ها پیرامون تحریم گفت؛ باید باورداشت که هیچ کشوری فناوری را رایگان در اختیار هیچ کشوری قرار نمی‌دهد ولی به برکت همین تحریم‌ها امروز توانسته‌ایم به فناوری‌ها و خودباوری‌های فراوانی با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان دست یابیم به‌گونه‌ای که در یک واحد تولیدی ارزبری یک کالا در سال ۹۳ از ۳۵۰ یورو امروز به دست متخصصان به ۳۰ یورو رسیده است که نشان از توانمندی صنعتگران کشور است.

🔹️عضو کمیسیون اقتصادی در پایان گفت؛ درب دفاتر نمایندگان همیشه بر روی اساتید دانشگاه و پژوهشگران باز است و اساتید می‌توانند مسائل و دغدغه‌های علمی و کارشناسی خود را در قالب دفتر نمایندگان به‌پیش برند و تلاش خواهیم کرد تا در این زمینه با دانشگاه همکاری داشته باشیم.

🔸️در پایان اساتید حاضر در جلسه نکات و سؤال‌های خود را بیان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *