آخرین اخبار

اکثر مشکلات واحدهای تولیدی ریشه در تورم بالای کشور دارد/ در مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی و کمک به توسعه آنها مصمم هستیم.

📌نماینده مردم شریف اصفهان در بازدید از واحدهای تولیدی فرخنده و اصالت عنوان کرد: اکثر مشکلات واحدهای تولیدی ریشه در تورم بالای کشور دارد/ در مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی و کمک به توسعه آنها مصمم هستیم. 🔹️نماینده مردم شریف اصفهان در بازدید از کارخانه بیسکویت فرخنده با اشاره به اینکه امروز در اصفهان بیشتر از […]

اشتراک گذاری
۰۵ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2577

📌نماینده مردم شریف اصفهان در بازدید از واحدهای تولیدی فرخنده و اصالت عنوان کرد:

اکثر مشکلات واحدهای تولیدی ریشه در تورم بالای کشور دارد/ در مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی و کمک به توسعه آنها مصمم هستیم.

🔹️نماینده مردم شریف اصفهان در بازدید از کارخانه بیسکویت فرخنده با اشاره به اینکه امروز در اصفهان بیشتر از دیگر نقاط کشور نیاز به مانع‌زدایی هست گفت؛ اصفهان باوجود ظرفیت‌های فراوان متأسفانه مورد بی‌مهری و برخورد سلیقه‌ای اجرای قوانین از سوی مدیران قرار گرفته است که همین امر سبب نارضایتی تولیدکنندگان شده است.
🔸️دکتر طغیانی با اشاره به اینکه متأسفانه وضعیت برخی از کارخانه‌های تعطیل شده در شهرک صنعتی جی زیبنده اصفهان نیست افزود تلاش خواهیم کرد تا این واحدهای تولیدی را نیز مجدداً در مدار تولید قرار دهیم تا اشتغال و رونق اقتصادی بیشتری ایجاد شود.
🔹️نماینده مردم اصفهان در پایان ضمن قدردانی از زحمات مدیران و پرسنل این مجموعه، نگاه صادراتی این مجموعه و حضور در بازار کشورهای مختلف را بسیار ارزشمند توصیف کرد و برای حل مسائل این واحد تولیدی جهت توسعه و افزایش تولید قول مساعد داد.
🔸️در ادامه نماینده مردم اصفهان در بازدید از کارخانه مواد غذایی اصالت عنوان کرد که مجلس مصمم به حل مسائل تولیدکنندگان است و در ادامه گفت؛ علاوه بر کارهای بنیادین و ریشه که مجلس مصمم به انجام آن در راستای حمایت از تولید است، تلاش خواهیم کرد که با حضور در واحدهای تولیدی به‌صورت موردی نیز مسائل تولیدکنندگان را از مسئولان مرتبط پیگیری کنیم.
🔹️دکتر طغیانی با نادرست دانستن این تفکر که تولیدکننده اگر گران بخرد، گران هم می‌فروشد، گفت؛ وقتی قیمت مواد اولیه برای تولیدکنندگان افزایش یابد تولیدکننده برای حفظ میزان تولید خود مجبور است، تسهیلات بانکی بگیرد تا بتواند به‌اندازه موردنیاز خود مواد اولیه خریداری کند و همین امر یعنی نرخ تسهیلات بانکی سبب افزایش قیمت تمام شده محصولات و در نتیجه کاهش قدرت خرید مصرف‌کننده می‌شود لذا عمده مشکلات واحدهای تولیدی ریشه در تورم بالای کشور دارد که به ضرر هم تولیدکننده تمام خواهد شد و هم مصرف‌کننده.
🔸️عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اوضاع ارزی سال پیشرو را به نسبت سال قبل بسیار مناسبت تر دانست و گفت؛ امسال به نسبت ثبات اقتصادی بیشتری خواهیم داشت و در مجلس یازدهم علی‌رغم مشکلات اقتصادی کشور مانند کسری بودجه، بسته‌های حمایتی خوبی را از جمله کاهش مالیات و اعطای تسهیلات برای تولیدکنندگان در نظر گرفت که شاید باید این میزان بسته‌های حمایتی برای تولیدکنندگان مواد غذایی به‌واسطه ارتباط مستقیم با معیشت مردم بیشتر می‌شد.
🔹️ نماینده مردم اصفهان در پایان با بیان اینکه نباید تولیدکننده هر روز در اداره‌ها و دستگاه مختلف در حال تردد و گرفتن مجوز باشد گفت؛ امروز گمشده تولیدکنندگان ما آرامش است و نباید دستگاه‌های دولتی تشدیدکننده این بی‌قراری و بی‌ثباتی به هنگام تحریم‌ها و خباثت‌های دشمنان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *