آخرین اخبار

بخشی از مسائل تولید در کشور ما ریشه در فرهنگ ناصحیح مان دارد.

🔹️دکتر طغیانی در بازدید از کارخانه لورچ با اشاره به کیفیت بسیار خوب محصولات این کارخانه افزود؛ متأسفانه گاهی به هنگام خرید این‌گونه محصولات، مشاوره‌ها و راهنمایی‌هایی توسط فروشندگان صورت می‌گیرد که بیشتر مبتنی بر منافع شخصی است و درنهایت خریدران را به هنگام خرید کالای ایرانی با تردید روبه رو می کنند. ‌ 🔸️نماینده […]

اشتراک گذاری
۰۵ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2565

🔹️دکتر طغیانی در بازدید از کارخانه لورچ با اشاره به کیفیت بسیار خوب محصولات این کارخانه افزود؛ متأسفانه گاهی به هنگام خرید این‌گونه محصولات، مشاوره‌ها و راهنمایی‌هایی توسط فروشندگان صورت می‌گیرد که بیشتر مبتنی بر منافع شخصی است و درنهایت خریدران را به هنگام خرید کالای ایرانی با تردید روبه رو می کنند.

🔸️نماینده مردم اصفهان در ادامه با اشاره به گزارش مدیران کارخانه مبتنی بر بومی‌سازی برخی از قطعات گفت؛ تحریم‌ها فرصتی بود تا صنعتگران “ما می‌توانیم” را در عمل به اثبات رسانند. دکتر طغیانی همچنین با اشاره به پتانسیل بسیار خوب کشورهای همسایه و آسیای میانه بر لزوم بازاریابی صحیح و صادرات تأکید کرد و گفت؛ امروز فرصت بسیار خوبی برای تولیدکنندگانی است تا در بازارهای جهانی به‌واسطه قیمت تمام شده پایین‌تر نسبت به رقبا حضور یابند و سهم بازار خوبی در بازارهای جهانی پیدا کنند.

🌐 https://www.instagram.com/p/CQJmNAtBHzh/?utm_medium=copy_link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *