آخرین اخبار

بر اساس مطالعات و ارزیابی‌های انجام شده، محیط کسب‌وکار در اصفهان از میانگین کشوری بدتر است.

📌 در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان با عنوان “تولید؛ از شهرستان تا بهارستان” عنوان شد؛ ‌ ✅ بر اساس مطالعات و ارزیابی‌های انجام شده، محیط کسب‌وکار در اصفهان از میانگین کشوری بدتر است. ‌ 🔸️در جلسه‌ای با موضوع بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان در حوزه وظایف سازمان صمت که […]

اشتراک گذاری
۰۵ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2557

📌 در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان با عنوان “تولید؛ از شهرستان تا بهارستان” عنوان شد؛

✅ بر اساس مطالعات و ارزیابی‌های انجام شده، محیط کسب‌وکار در اصفهان از میانگین کشوری بدتر است.

🔸️در جلسه‌ای با موضوع بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان در حوزه وظایف سازمان صمت که با حضور مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس و معاونین سازمان صمت اصفهان برگزار گردید، مسائل مرتبط با این اداره مورد بررسی قرار گرفت.

🔹️در ابتدای این جلسه مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب اصفهان در محیط کسب‌وکار گفت: بر اساس مطالعات و ارزیابی‌های انجام شده وضعیت کسب‌وکار استان از میانگین کشوری بدتر است.

🔸️وی افزود: بر همین اساس و باتوجه‌به نام‌گذاری شعار سال مبنی‌بر «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» تصمیم گرفتیم به‌منظور کمک به بهبود این وضعیت، طی جلساتی با حضور فعالان اقتصادی، دستگاه‌های مرتبط با محیط کسب‌وکار، اتاق‌های سه‌گانه بازرگانی، تعاون و اصناف، خانه صنعت و معدن و تشکل‌های تولیدی موانع فضای کسب‌وکار را شناسایی و برای رفع آنها در مجلس اقدام کنیم.

🔹️دکتر طغیانی با اشاره به ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی از جمله امکان بررسی و ابطال دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های مخالف قانون گفت مجلس یازدهم در امر تولید اراده مصمم و جدی دارد.

📌 ‌ادامه خبر👇
🌐 https://www.instagram.com/p/CQDx_kBhwqH/?utm_medium=copy_link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *