آخرین اخبار

جزئیاتی از نظارت میدانی نماینده اصفهان

🔹️مهدی طغیانی درباره پیگیری هایی که در راستای بازدیدهای نظارتی از حوزه انتخابیه انجام داده است، گفت: از آنجایی که بنده در کمیسیون اقتصادی حضور دارم، موضوعات اقتصادی و ارتباط با تولیدکنندگان و رفع مشکلات آنها در اصفهان بر عهده بنده است. 🔸️نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهای متعدد از کارخانجات، […]

اشتراک گذاری
۰۵ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2545

🔹️مهدی طغیانی درباره پیگیری هایی که در راستای بازدیدهای نظارتی از حوزه انتخابیه انجام داده است، گفت: از آنجایی که بنده در کمیسیون اقتصادی حضور دارم، موضوعات اقتصادی و ارتباط با تولیدکنندگان و رفع مشکلات آنها در اصفهان بر عهده بنده است.
🔸️نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدیدهای متعدد از کارخانجات، واحدهای تولیدی، مجموعه های صنفی حوزه تولید مثل خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی، عنوان کرد: مشکلات این مجموعه ها طی بازدیدها و جلسات دریافت شد و در حال پیگیری است.
🔹️وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه تولید و اشتغال ظرفیت بالایی داریم، اظهار داشت: کارگروه هایی تحت عنوان «تولید و اشتغال شرق» را در شرق اصفهان تشکیل دادیم که هدف آن ارائه مدلی برای تعیین نحوه اقدامات حاکمیت جهت ایجاد تحرک اقتصادی در این مناطق بود که این مناطق شامل بخش هایی در خارج اصفهان که حدود 170 روستا و بخش هایی همچون ورزنه، جرقویه، هرند، اژیه، محمدآباد، نصرآباد و غیره می شود که بافت متفاوتی با شهر بزرگی همچون اصفهان دارد.
🔸️طغیانی در ادامه با بیان اینکه در اقدام بعدی تلاش شد از ظرفیت های شهرستان اصفهان تحت عنوان واحدهای صنعتی استفاده شود، عنوان کرد: می توان از گردش های مالی این ظرفیت ها و امکانات آن برای ایجاد اشتغال استفاده کرد چرا که فارغ التحصیلان بیکار بسیاری داریم که می خواهد شرکت دانش بنیان تأسیس کنند اما تأمین مالی، مهم ترین مانع آن است.
🔹️عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: در تلاش هستیم صندوق مسئولیت های اجتماعی را راه اندازی کنیم که گردش های مالی آن در بانک های قرض الحسنه طی توافقات با استانداری ها، امتیازات گردش مالی از حیث وام را به این صندوق منتقل می کند و این صندوق می تواند به مجموعه های دانش بنیان کمک کند.
🔸️وی در ادامه با اشاره به پیگیری ها برای توسعه دانش بنیان در اصفهان، اظهار کرد: اولویت اول آمایش اصفهان غیر از گردشگری، حوزه دانش بنیان است که در این راستا ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان و مجموعه کارخانه نوآوری را دنبال می کنیم که ظرفیت ایجاد شرکت های دانش بنیان را حداقل دو تا سه برابر می کند و فارغ التحصیلان می توانند در این مجموعه ها مشغول به کار شوند.
🔹️طغیانی در ادامه با اشاره به تلاش هایی در حوزه میراث فرهنگی بیان داشت: بافت تاریخی بسیار غنی در اصفهان وجود دارد که متأسفانه به دلیل مشکلات میراث فرهنگی برای خریداری و بازسازی خانه های تاریخی باعث شده به سمت نابودی برود لذا قصد داریم این بافت را نیز با استفاده از منابع صندوق مسئولیت های اجتماعی احیا کنیم.
🔸️سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر اینکه تمامی نمایندگان اصفهان پیگیر احیای دائمی زاینده رود هستند، خاطرنشان کرد: زاینده رود تبدیل به گره کوری شده که ابعاد اجتماعی و امنیتی پیدا کرده است لذا در حال پیگیری بحث حق آبه و تخصیص آب هستیم ضمن اینکه باید تخصیص منابعی که قبلا تأمین نشده اصلاح شود؛ تلاش داریم این خواسته مهم مردم اصفهان درباره جریان دائمی زاینده رود را محقق کنیم.

برای مشاهده متن خبر لینک زیر را کلیک نمایید.

🌐http://fna.ir/1vy1u

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *