آخرین اخبار

آیین نامه حمایت از هنرمندان صنایع دستی باید هرچه سریع‌تر تدوین گردد. ‌

📌 در تماس تلفنی با معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان شد؛ ‌ ✅ آیین نامه حمایت از هنرمندان صنایع دستی باید هرچه سریع‌تر تدوین گردد. ‌ 🔹️ عباس شیردل رئیس اتحادیه صنایع‌دستی اصفهان در ابتدای این جلسه با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته از سوی این تشکل از جمله ایجاد یک پژوهشکده […]

اشتراک گذاری
۰۵ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2537

📌 در تماس تلفنی با معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان شد؛

✅ آیین نامه حمایت از هنرمندان صنایع دستی باید هرچه سریع‌تر تدوین گردد.

🔹️ عباس شیردل رئیس اتحادیه صنایع‌دستی اصفهان در ابتدای این جلسه با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته از سوی این تشکل از جمله ایجاد یک پژوهشکده جهت شناسایی مسائل صنایع‌دستی استان اظهار داشت؛ اگر موانع پیشروی صادرات صنایع‌دستی برداشته شود و پیمان‌های ارزی دوجانبه بیشتر شود دیگر نیازی هیچ کمکی از سوی دولت نیست و ارزآوری فراوانی نصیب کشور خواهد شد.

🔸️ دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان نیز در این دیدار ضمن استماع مسائل این صنف در تماس تلفنی با معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواستار تدوین هرچه سریع آیین‌نامه حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی استان شد تا هرچه سریع‌تر قوانین قبلی اجرایی گردد.

🔹️ نماینده مردم اصفهان در ادامه راه اندازی خانه صنایع دستی و رفع موانع تولید این حوزه جهت صادرات و اشتغال زایی بیشتر را جزو برنامه های دفتر خود توصیف کرد و گفت؛ باهمکاری تشکل های صنایع دستی تلاش می‌شود تا مسائل این حوزه بطور جدی پیگیری و اجرا گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *