آخرین اخبار

بعضی کاندیداها نسبت به حل مشکلات اقتصادی کشور آدرس غلط میدهند./گام اول حل مشکلات اقتصادی، انتخاب درست مردم در ۲۸ خرداد است.

🔸️ دکتر طغیانی نماینده مردم شریف شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۸ خرداد در بین بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی در  مسجد نورباران با بیان اینکه اولین مشکل اقتصاد کشور، ساختارهای معیوب اقتصادی است، گفت؛ ماشین اقتصاد ایران مانند خودرویی است که در طول حرکت نیاز به تعمیر اساسی داشته اما کسی […]

اشتراک گذاری
۰۵ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2519

🔸️ دکتر طغیانی نماینده مردم شریف شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۸ خرداد در بین بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی در  مسجد نورباران با بیان اینکه اولین مشکل اقتصاد کشور، ساختارهای معیوب اقتصادی است، گفت؛ ماشین اقتصاد ایران مانند خودرویی است که در طول حرکت نیاز به تعمیر اساسی داشته اما کسی آن را تعمیر نکرده است و اکنون نیازمند هزینه و زمان فراوانی برای تعمیر و اصلاحش است.

🔹️ نماینده مردم شریف اصفهان با بیان اینکه تحریم‌ها و بیماری فراگیر کرونا نیز تاثیر گذار بوده است، افزود؛ متاسفانه این خودرو علاوه بر اینکه خود معیوب است، بواسطه محیط بیرونی و خباثت دشمنان، در مسیر دشوار و نامساعدی نیز قرار گرفته است.

🔸️ دکتر طغیانی علاوه بر دو عامل قبلی، رانندگان ‌نابلد یا مدیران اجرایی ضعیف را نیز به عنوان سومین چالش اقتصاد ایران ذکر کرد و گفت؛ متاسفانه برخی مسئولان فاقد مهارت، تخصص و انگیزه لازم هستند.

🔹️ دکتر طغیانی در کنار هم قرار گرفتن این عوامل را سبب به وجود آوردن شرایط سخت معیشتی کنونی دانست و گفت متاسفانه در طی این سالها وابستگی ارزی ما کاهش پیدا نکرده بود و کاهش درآمد ارزی سبب تکانه‌های شدید اقتصادی شد.

🔸️ سخنگوی کمیسیون اقتصادی گام اول حل مشکلات اقتصادی را انتخاب درست مردم در ۲۸ خرداد توصیف کرد و اظهار داشت، انتخاب رییس جمهوری انقلابی و دلسوز، با انگیزه و دارای برنامه میتواند بخش عمده ای از مشکلات فعلی را حل کرد.

🔹️ دکتر طغیانی در پایان ضمن انتقاد از برخی کاندیداها بیان کرد؛ متاسفانه برخی کاندیداها نسبت به حل مشکلات اقتصادی کشور آدرس غلط میدهند درحالی که نباید اینگونه القا کرد که حل تمامی مشکلات در کوتاه مدت ممکن است چراکه حل برخی از مسائل فعلی نیازمند زمان است.

📌 در پایان جلسه نماینده مردم اصفهان پاسخگوی سوالات حاضرین بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *