آخرین اخبار

بازدید از نمایشگاه اینوتکس

✅نماینده مردم شریف اصفهان همراه با دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس از نمایشگاه اینوتکس (نمایشگاه فناوری و نوآوری) بازدید کردند. 🔹در این بازدید شرکت های نوپا مشکلاتی از قبیل مسائل مرتبط با تامین مالی و نظام بانکی، قوانین کار و بازنشستگی، واردات بی رویه، بروکراسی فراوان اداری در صدور مجوز و… را به عنوان مهمترین […]

اشتراک گذاری
۰۲ خرداد ۱۴۰۰
کد مطلب : 2468

✅نماینده مردم شریف اصفهان همراه با دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس از نمایشگاه اینوتکس (نمایشگاه فناوری و نوآوری) بازدید کردند.
🔹در این بازدید شرکت های نوپا مشکلاتی از قبیل مسائل مرتبط با تامین مالی و نظام بانکی، قوانین کار و بازنشستگی، واردات بی رویه، بروکراسی فراوان اداری در صدور مجوز و… را به عنوان مهمترین مسائل خود مطرح کردند.
🔸دکتر طغیانی نیز در این بازدید با اشاره به برخی از فعالیت‌های مجلس یازدهم در راستای حمایت از اقتصاد دانش بنیان افزودند؛ متاسفانه دولت نگاهی مبتنی بر رقابت خصمانه با بخش خصوصی دارد درحالی که باید تسهیلگر و ناظر بر فعالیت های بخش خصوصی باشد.
🔹دکتر طغیانی از همه فعالان این نمایشگاه خواستند که ضمن شناسایی موانع قانونی پیش‌رویشان و کمک به اصلاح یا تصویب قوانین جدید، در امر نظارت و اجرای قوانین نیز مجلس یازدهم را یاری کنند‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *