آخرین اخبار

تولیدکننده آرامش ندارد./ نظارت‌ها باید هوشمند شود.

🔸️ دکتر طغیانی، نماینده مردم اصفهان با دعوت از دستگاه امنیتی و نظارتی روند فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط این دستگاه‌ها در راستای تحقق شعار سال را بررسی کرد. 🔹️ دکتر طغیانی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک عید سعید فطر ابراز امیدواری کردند که ثمره یک ماه بندگی و طاعت در زندگی همه افراد مشهود شود. […]

اشتراک گذاری
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
کد مطلب : 2425

🔸️ دکتر طغیانی، نماینده مردم اصفهان با دعوت از دستگاه امنیتی و نظارتی روند فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط این دستگاه‌ها در راستای تحقق شعار سال را بررسی کرد.

🔹️ دکتر طغیانی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک عید سعید فطر ابراز امیدواری کردند که ثمره یک ماه بندگی و طاعت در زندگی همه افراد مشهود شود. نماینده مردم اصفهان در ادامه با بیان اینکه جلسه امروز اولین جلسه از سلسله جلسات پیرامون تحقق شعار سال است، افزود؛ امروز تولیدکنندگان فاقد آرامش هستند به‌گونه‌ای که یک روز نگران ارز هستند و روز دیگر نگران تغییر آیین‌نامه‌ها و سود بانکی و… که البته متأسفانه اوضاع تولیدکنندگان اصفهان نسبت به کشور نیز قدری نامناسب‌تر است.

🔸️نماینده مردم اصفهان مانع زدایی را به معنای بی چهارچوبی و چشم‌پوشی از خطای تولیدکنندگان ندانست و گفت؛ البته دستگاه نظارتی هم باید با یک نگاه ارزشی و فاقد بدبینی با تولیدکنندگان برخورد کنند چراکه متأسفانه گاهی همین برخوردهای عجولانه ناخودآگاه سبب بی‌انگیزگی فعالان اقتصادی و ترویج دلالی و سوداگری خواهد شد.

🔹️دکتر طغیانی در پایان ضمن انتقاد از تعلل دولت در زمینه دولت الکترونیک افزود؛ شناسایی گلوگاه‌های اداری، نفس‌گیر و فسادزا از جمله وظایف مهم دستگاه‌های امنیتی و نظارتی است که البته بایستی در این زمینه با اولویت امر تولید، نظارت پسینی و پیشینی به‌صورت توأمان و هوشمند در دستور کار قرار گیرد.

🔸️نماینده مردم شریف اصفهان تحقق واقعی پیرامون مانع زدایی را در گرو توانمندسازی تولیدکنندگان و هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های اداری با دستگاه‌های دولتی دانست و ابراز امیدواری کرد که این‌گونه جلسات بتواند نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون بیش‌ازپیش کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *