آخرین اخبار

مردم محور پیشرفت اقتصادی در شرق اصفهان هستند.

🔸️دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان در دیدار با سرهنگ عجمی مسئول بسیج سازندگی اصفهان با بیان اینکه از ابتدا تلاش شد تا نگاه ویژه و متمایزی به شرق اصفهان وجود داشته باشد، افزود؛ محور پیشرفت اقتصادی و آبادانی در شرق اصفهان خود مردم منطقه هستند. دکتر طغیانی با اشاره به فعالیت‌های کارگروه تولید و […]

اشتراک گذاری
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
کد مطلب : 2421

🔸️دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان در دیدار با سرهنگ عجمی مسئول بسیج سازندگی اصفهان با بیان اینکه از ابتدا تلاش شد تا نگاه ویژه و متمایزی به شرق اصفهان وجود داشته باشد، افزود؛ محور پیشرفت اقتصادی و آبادانی در شرق اصفهان خود مردم منطقه هستند. دکتر طغیانی با اشاره به فعالیت‌های کارگروه تولید و اشتغال دفتر گفت، این کارگروه با شناسایی ظرفیت‌های منطقه و همچنین موانع موجود به یک مدلی رسیده است تا ان شاالله شبکه‌ای از تولید را بتوان در این منطقه راه‌اندازی کرد.
🔹️نماینده مردم اصفهان ضمن انتقاد به برخی از سنگ‌اندازی‌ها و مانع‌تراشی‌های دستگاه استان گفت؛ نباید با بروکراسی‌های فراوان و خسته‌کننده، تولیدکنندگان را رنجور کرد بلکه باید در زمینه حمایت و هدایت مردم و فعالان اقتصادی در امر تولید مصمم بود. دکتر طغیانی در ادامه با بیان اینکه از همان ابتدا بنا بوده تسهیل گر فعالیت‌های اقتصادی باشیم و در عین حال تصدی گر نیز نباشیم گفت؛ در عین حال که نسبت به راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط در این منطقه پیگیر هستیم، تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های بزرگی مثل دهکده لجستیک شرق را نیز به سرانجام برسانیم.
🔸️دکتر طغیانی در پایان بسیج سازندگی را دارای ظرفیت‌های فراوانی توصیف کرد و گفت؛ امید است با نقش‌آفرینی بسیج سازندگی در زمینه تولید و اشتغال به‌خصوص در شرق اصفهان، زنجیره ارزش محصولات تولیدی در این منطقه به ارزش‌آفرینی بیشتری بینجامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *