آخرین اخبار

دولت تاکنون یک لایحه متناسب با معیشت مردم به مجلس ارائه نکرده است/ هریک از دستگاه ها موظف هستند بسته حمایتی خود از واحدهای تولیدی را ارائه دهند.

🔹️ دکتر طغیانی نماینده مردم اصفهان در جمع شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصاد و دارایی استان اصفهان افزود؛ نباید نگاه مدیران استان تنها معطوف به حل مسائل جاری و روزمره باشد بلکه مدیران اصفهان به سبب حجم فعالیت و تنوع مسائل می‌توانند در طراز مدیران کشوری قرار گیرند و در سیاست‌گذاری، قانون‌گذاری و […]

اشتراک گذاری
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
کد مطلب : 2372

🔹️ دکتر طغیانی نماینده مردم اصفهان در جمع شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصاد و دارایی استان اصفهان افزود؛ نباید نگاه مدیران استان تنها معطوف به حل مسائل جاری و روزمره باشد بلکه مدیران اصفهان به سبب حجم فعالیت و تنوع مسائل می‌توانند در طراز مدیران کشوری قرار گیرند و در سیاست‌گذاری، قانون‌گذاری و اصلاح قوانین ایفای نقش کنند.
نماینده مردم اصفهان تحقق عملیاتی شعار سال را در استان امری ضروری دانست و از دستگاه‌ها خواست که هریک بسته پیشنهادی خود جهت رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی را رسانه‌ای کنند تا به شکل یک مطالبه پیگیری گردد. دکتر طغیانی ظرفیت کارشناسی بسیار خوب استان را در مقایسه با دیگر استان‌ها یک فرصت توصیف کرد که در صورت بهره‌بردن می‌تواند به حل مشکلات ریشه‌ای کشور منجر شود.

🔸️ سخنگوی کمیسیون اقتصادی تکریم فعالان امر واحدهای تولیدی و داشتن یک نگاه ارزشی نسبت به آنان را امری ضروری دانست و گفت؛ باید در تمامی مسائل با حضور فعالان و ذی‌نفعان تصمیم گیری و چاره‌اندیشی شودو در مراججعات به دستگاه ها تولیدکنندگان از منزلت شایسته ای برخوردار باشند. دکتر طغیانی دو قانون اخیر مجلس یعنی قانون جدید چک و مودیان مالیاتی را در راستای حمایت از تولید دانست و گفت مجلس به معنای واقعی در همین مدت کوتاه جنگید تا بتواند دولت را وادار به اجرای آن کند. نماینده مردم اصفهان ضمن انتقاد از سخنان اخیر معاون اول رئیس‌جمهور بیان کرد متأسفانه آقای جهانگیری ادعایی خلاف واقع گفت چراکه دولت تاکنون یک لایحه تأثیرگذار و متناسب با معیشت مردم و مرتبط با کمیسیون اقتصادی به مجلس ارائه نکرده است.

🔹️ نماینده مردم اصفهان در پایان کوتاهی و کم‌کاری برخی از دستگاه دولتی را غیرقابل‌قبول دانست و اظهار داشت؛ باید مدیران با ارائه گزارش دوره‌ای از اقدام‌ها و موانع پیش رویشان، نمایندگان را جهت پیگیری و نظارت کمک کنند و امیدواریم تلاش هریک از مسئولین منجر به حل مشکلی از مسائل مردم گردد.

🔸 در حاشیه این نشست نماینده مردم اصفهان از انبار اموال قاچاق و توقیفی بازدید کرد.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *