آخرین اخبار

لازمه جان گرفتنِ تولید، ثبات اقتصادی و افزایش هزینه سوداگری است.

رنجِ امروز صنعتِ کشور ناشی از وابستگی و فقدان خودباوری است./ لازمه جان گرفتنِ تولید، ثبات اقتصادی و افزایش هزینه سوداگری است. 🔹دکتر طغیانی با حضور در کارخانه تولیدی رعد الکتریک ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امیرالمؤمنین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت در بازدیدهایی که از ابتدای مسئولیتم تاکنون داشته‌ام، بخش عمده‌ای […]

اشتراک گذاری
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
کد مطلب : 2363

رنجِ امروز صنعتِ کشور ناشی از وابستگی و فقدان خودباوری است./ لازمه جان گرفتنِ تولید، ثبات اقتصادی و افزایش هزینه سوداگری است.

🔹دکتر طغیانی با حضور در کارخانه تولیدی رعد الکتریک ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امیرالمؤمنین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت در بازدیدهایی که از ابتدای مسئولیتم تاکنون داشته‌ام، بخش عمده‌ای از مسائل صنعت را ناشی از تحریم‌ها نمی‌دانم چراکه بسیاری از مشکلات صنایع ما ریشه در کیفیت، تیراژ، بازارداری و تقاضا و صادرات می‌دانم. در یک‌کلام رنجِ صنعتِ امروز کشور، ناشی از تحریم‌ها نیست بلکه ناشی از وابستگی و فقدان خودباوری است. دکتر طغیانی شاهد این گفته را صنایعی دانست که باوجود تحریم‌ها هیچ خللی در فعالیتشان مشاهده نشده است زیرا حتی در دوران قبل از تحریم‌ها هم به‌خوبی عمل کرده‌اند و با مدیریت خوبشان توانسته‌اند وابستگی نداشته باشند یا آن را به شدت کاهش دهند.
🔸نماینده مردم اصفهان توجه مدیران شرکت رعد الکتریک را نسبت به کیفیت و بازارهای صادراتی و استفاده از جوانان خلاق و دانشگاهی فرصتی بی‌نظیر برای این مجموعه دانست و بیان کرد؛ نباید با سنگ‌اندازی و مانع‌تراشی دستگاه‌های دولتی انگیزه‌تان را از دست بدهید و در این زمینه برای پیگیری و حل مسائل تولیدکنندگان تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با قدرت به فعالیت‌های تان ادامه دهید.
🔹سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان سال پیش‌رو را سال باثبات‌تری نسبت به سال قبل توصیف کرد و افزود؛ لازمه جان گرفتن تولید، ثبات اقتصادی و افزایش هزینه سوداگری است که مجلس در هر دو زمینه مصمم است و تلاش خواهد کرد تا تولیدکنندگان از انگیزه بیشتری برای رشد و تداوم فعالیت‌هایشان برخوردار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *