آخرین اخبار

برخی از دستگاه‌های دچار جهل مرکب هستند و خودشان نمی‌دانند که چه موانعی برای تولید و صادرات ایجاد کرده‌اند! / سیاست های صادراتی شرکت پگاه به‌خصوص نسبت به بازار اوراسیا قابل تمجید است

🔸️نماینده مردم اصفهان از شرکت صنایع لبنی پگاه اصفهان بازدید کرد. در این بازدید دکتر طغیانی با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت امیرالمؤمنین به بازدید اخیر خود از شرکت پگاه تهران اشاره کرد و افزود؛ پیشتازی این شرکت و موفقیت روزافزون آن باعث شده تا دیگر شرکت‌های پگاه امروز نسبت به جایگاه پگاه اصفهان غبطه […]

اشتراک گذاری
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
کد مطلب : 2333

🔸️نماینده مردم اصفهان از شرکت صنایع لبنی پگاه اصفهان بازدید کرد. در این بازدید دکتر طغیانی با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت امیرالمؤمنین به بازدید اخیر خود از شرکت پگاه تهران اشاره کرد و افزود؛ پیشتازی این شرکت و موفقیت روزافزون آن باعث شده تا دیگر شرکت‌های پگاه امروز نسبت به جایگاه پگاه اصفهان غبطه بخورند و همین امر سبب شد تا با حضور خود از مدیران، کارکنان و زحمتکشان این مجموعه جهت رشد و توسعه‌شان در این شرایط سخت قدردانی کنم ریرا درخشش این مجموعه در سطح کشور مایه خشنودی و افتخار ماست.
‌‌
🔹️دکتر طغیانی ظرفیت و توان مدیریتی و صنعتی اصفهان را نسبت به دیگر نقاط کشور بسیار فراتر دانست و افزود باتوجه‌به اقلیم خشک اصفهان و افزایش قیمت تمام شده شیر خام در این استان نباید اجازه داد که شیر خام بدون فرآوری و ایجاد ارزش افزوده از استان خارج گردد که این امر مشابه همان خام‌فروشی نفت است لذا بایستی تولید و فرآوری محصولات لبنی گوناگون در دستور کار باشد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی در ادامه برند پگاه را برند باارزشی توصیف کرد که می‌تواند در دیگر صنایع غذایی نیز ورود کند و استراِتژی توسعه صادراتی را دیگر صنایع نیز دنبال کند. دکتر طغیانی با گلایه از سیستم اداری کشور و بروکراسی حاکم بر آن بیان کرد؛ متأسفانه سیستم اداری ما مبتنی بر واردات طراحی شده است نه تولید و صادرات. همین امر سبب شده تا مدیران دولتی عمدتاً از فهم محدودیت‌های مالی و زمانی تولیدکنندگان عاجز باشند.

🔸️نماینده مردم شریف اصفهان تأکید مقام معظم رهبری در طی سالیان اخیر پیرامون تولید را نشان از رضایت‌بخش نبودن فعالیت‌ها و اهمیت توجه به تولید دانست و گفت؛ در مجلس شورای اسلامی هر هفته با دعوت از تک‌تک دستگاه‌ها به دنبال پیگیری مسائل تولیدکنندگان و صادرکنندگان هستیم. گرچه متأسفانه برخی از این دستگاه‌ها دچار جهل مرکب هستند و خودشان نمی‌دانند که چه موانعی برای تولید و صادرات ایجاد کرده‌اند!

🔹️در ابتدای این دیدار مهندس کاشانی زاده مدیرعامل پگاه اصفهان با اشاره به فعالیت‌های اخیر این مجموعه، بهینه‌سازی‌ و توسعه‌های صورت‌گرفته را نشان حیات پگاه اصفهان توصیف کرد و گفت؛ متأسفانه به‌واسطه فقدان حمایت‌ها، برخی از بازارهای صادراتی را از دست داده‌ایم و انتظار داریم مسئولان توجه ویژه‌ای به صادرات محصولات لبنی بخصوص بازار اوراسیا داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *