آخرین اخبار

چرا کامیون بالای هفتاد‌سال در کشور تردد می‌کند اما اجازه واردات کامیون‌های با عمر سه‌سال را نمیدهند

  🔹دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان در دیدار با جمعی از فعالان حمل و نقل اصفهان با بیان اینکه متاسفانه کامیون‌های بالای هفتاد سال در سطح کشور تردد دارند اما دولت به قانون نوسازی ناوگان و واردات کامیون‌های با عمر سه سال اقدام نمیکند، افزود؛ دولت بایستی به جای حاشیه سازی درصد پاسخ به […]

اشتراک گذاری
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
کد مطلب : 2325

 

🔹دکتر طغیانی نماینده مردم شریف اصفهان در دیدار با جمعی از فعالان حمل و نقل اصفهان با بیان اینکه متاسفانه کامیون‌های بالای هفتاد سال در سطح کشور تردد دارند اما دولت به قانون نوسازی ناوگان و واردات کامیون‌های با عمر سه سال اقدام نمیکند، افزود؛ دولت بایستی به جای حاشیه سازی درصد پاسخ به مطالبات مردم باشد.

🔸سخنگوی کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه امروز نوسازی ناوگان حمل و نقل به دلیل تاثیرش در کاهش آلودگی هوا و کاهش قیمت تمام شده جابجایی بار به یک مطالبه همگانی تبدیل شده است، گفت؛ عدم اجرای قانون توسط دولت و تعلل در این زمینه به هیچ عنوان قابل قبول نیست!

🔹نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه متاسفانه گاهی در مجلس هم مسائل به خوبی فهم نمیشود و همکاران ما دقت کافی ندارند، اظهار داشت؛ نباید به بهانه حمایت از تولید داخل که در واقع همان مونتاژ کاری است، قوانین مرتبط با نوسازی ناوگان را اجرا نکرد و به مطالبه مردم و فعالان حمل و نقل بی‌توجه بود.

🔸دکتر طغیانی در پایان با بیان اینکه عزم به نوسازی ناوگان حمل و نقل و برطرف کردن مسائل این صنعت در میان مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت راه و شهرسازی وجود دارد، افزود؛ متاسفانه این وزارتخانه هم به دلیل عدم همکاری دیگر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها نتوانسته است انتظارات در این زمینه را برطرف کند و قانون را اجرا کند که ان شاءالله مجلس شورای اسلامی نظارت بیشتری در این زمینه خواهد داشت.

🔹در ابتدای این نشست فعالان حمل و نقل با اشاره به مشکلات این صنعت بخصوص پس از بیماری کرونا خواستار توجه و مساعدت مسئولان در زمینه نوسازی ناوگان حمل و نقل، بیمه رانندگان و خودروها، شرکت‌های تعاونی و…. شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *