آخرین اخبار
انتقاد نماینده اصفهان از بی توجهی به بودجه زاینده رود

احیای زاینده‌رود نیازمند ردیف ملی در بودجه ۱۴۰۱

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه برای احیای زاینده‌رود باید یک ردیف ملی در بودجه در نظر گرفته شود،گفت: دولت ۲۲ هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در بودجه ۱۴۰۱ درنظر گرفت.
اشتراک گذاری
۰۸ دی ۱۴۰۰
کد مطلب : 3013

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مهدی طغیانی  با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به زاینده‌رود در لایحه بودجه سال 1401 اظهار داشت: متأسفانه بین زمانی که بحثی در حوزه‌های  کارشناسی مطرح می‌شود تا زمانی که در دستگاه‌ها برای آن بودجه‌ای در نظر می‌گیرند، فاصله زیادی وجود دارد یعنی تصمیماتی که دولت دارد، در بودجه منعکس نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در لایحه بودجه سال آینده ردیفی برای رفع تنش آبی در نظر گرفته شده است، افزود: در لایحه بودجه سال آینده مبلغی در حدود 22 هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در نظر گرفته شده که ممکن است بخشی از این مبلغ  به حل معضل ‌زاینده‌رود اختصاص یابد اما انتظار ما نمایندگان و مدیران استان‌ این است که همان طوری که برای احیای دریاچه ارومیه یک ردیف ملی در بودجه در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد:برای احیای زاینده‌رود یک ردیف ملی در بودجه در نظر گرفته شود نه اینکه در بین ردیف‌هایی گنجانده شود که این ردیف‌ها روشن نیست که چه مصارف دیگری دارند و چه جاهای دیگری مصرف خواهند شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با نشست نمایندگان درباره بودجه سال 1401 بیان کرد: در این نشست قاسمی، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان، ارائه‌ای داشتند درباره وضعیت بودجه‌های استان اصفهان در لایحه بودجه که نکات مثبت و همچنین موارد ابهامی در این باره وجود دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ‌دولت ۲۲ هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در بودجه ۱۴۰۱ درنظر گرفت، گفت: برای احیای زاینده‌رود باید یک ردیف ملی در بودجه در نظر گرفته شود.

وی درباره وضعیت استان اصفهان در لایحه بودجه سال 1401 تصریح کرد: مالیات استان اصفهان از 17 هزار میلیارد تومان به 31 هزار میلیارد تومان یعنی چیزی در حدود 85 درصد و تقریبا مشابه افزایش درآمدهای کل مالیاتی کشور، افزایش پیدا کرده است

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *