آخرین اخبار

در حق موسسات آموزشی بخش خصوصی اجحاف شده است

در جلسه بررسی مسائل آموزشگاه های خصوصی اصفهان که به درخواست نمایندگان موسسات آموزشی بخش خصوصی برای پیگری مطالبات مالی این موسسات از وزارت آموزش و پرورش برگزار شد؛ دکتر طغیانی حضور پیدا کرد. در این جلسه یکی از نمایندگان موسسات آموزشی با اشاره به طلب 70% بودجه اختصاص یافته موسسات از آموزش و پرورش، […]

اشتراک گذاری
۰۱ مهر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2764

در جلسه بررسی مسائل آموزشگاه های خصوصی اصفهان که به درخواست نمایندگان موسسات آموزشی بخش خصوصی برای پیگری مطالبات مالی این موسسات از وزارت آموزش و پرورش برگزار شد؛ دکتر طغیانی حضور پیدا کرد.
در این جلسه یکی از نمایندگان موسسات آموزشی با اشاره به طلب 70% بودجه اختصاص یافته موسسات از آموزش و پرورش، گفت: «از سال 98 تا کنون تنها 30% بودجه اختصاص یافته به حساب ما واریز شده است. ما به سازمان برنامه و بودجه نامه زدیم آنها می‌گویند این پول پرداخت شده ولی به حساب ما چیزی واریز نشده است. از شما درخواست داریم مطالبات ما را پیگیری کنید و حداقل جلسه‌ای با حضور شما و وزارت آموزش و پرورش تشکیل شود تا تکلیف ما مشخص شود.»
دکتر طغیانی نیز با اشاره به اینکه باید وزارت آموزش و پرورش به قرارداد خود عمل کند گفت: «بنده نامه‌ای برای دیوان محاسبات اصفهان می‌نویسم تا ابتدا مسئله را از آنجا پیگیری کنید تا مشخص شود این پول پرداخت شده یا خیر و اگر پرداخت شده، به کدام حساب واریز شده است. اگر مشکل حل نشد، جلسه‌ای در سازمان مدیریت هماهنگ می‌کنیم تا مشکل شما رفع شود.»

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *