آخرین اخبار

پیام تقدیر دکتر مهدی طغیانی از مردم شریف اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای در پیامی از مردم حوزه انتخابیه تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
۱۴ اسفند ۱۴۰۲
کد مطلب : 3698

به گزارش پایگاه رسمی اطلاع رسانی دکتر مهدی طغیانی، در پیامی از مردم اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه تقدیر و تشکر کرد که متن آن به شرح زیر است:

خدای متعال را بر نعمت مردم‌سالاری و انتخابات و حضور مردم، سپاس‌گزاری میکنیم، این نعمت بزرگی است. رهبر معظم انقلاب اسلامی

مردم عزیز اصفهان؛

خداوند متعال را شاكرم كه باوجود تخریب‌های فراوان و بد اخلاقی‌های مکرر در کارزار انتخابات، با فهم و بصیرت مثال زدنی مردم عزیز بار دیگر توفیق خدمت را نصیب اینجانب كرد. حضور ارزشمند ملت ایران و مردم شريف اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه در انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر اقتدار ایران اسلامی افزود و بار دیگر كام دوستداران اعتلای نظام اسلامی و سربلندی ایران را شیرین كرد. البته نباید حضور در صحنه مردم در سپهر سیاسی کشور را به معنای رضایت شان از مشکلات و مسائل کنونی کشور و استان تلقی نمود و یقینا گلایه‌های مردم، وظیفه‌مان را در ادامه بیش از پیش می‌کند و جهت استیفای حقوق همه مردم عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی مسیری را آغاز کرد تا با اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی کشور، ضعف بنیه موجود که اساس همه مشکلات معیشتی و اقتصادی است را با وضع قوانین مناسب جبران کرده و امید دشمن از اثربخشی تحریم‌ها را با یأس تبدیل نماید. در استمرار راه طی شده قطعا پیگیری مجدانه جهت اجرای قوانین اصلاحی بانکی، مالیاتی و… و تکمیل و اصلاح حلقه‌های باقیمانده در دستور کار مجلس دوازدهم خواهد بود.

بر خود لازم می‌دانم که سر بر سجده شکر ساییده و از محبت اقشار و آحاد مختلف مردم خصوصا مجمع نیروهای انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، احزاب و جریان‌های سیاسی، جوانان و نخبگان حوزه انتخابیه تشکر کنم و برای تك تك شرکت‌کنندگان در انتخابات و همچنین دست اندرکاران و مجریان برگزاری این انتخابات، آرزوی سرافرازی، سلامتی و سعادت دارم.

امید است در سایه هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری و به مدد نخبگان و همکارانم، مسیر پیشرفت، رشد، تعالی و حل مسائل اصفهان خصوصا احیای جریان دائمی زاینده‌رود با شتاب و قوت بیشتری دنبال گردد.

خسته مباد گام‌های استوارتان

سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان

مهدی طغیانی، اسفندماه ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *