آخرین اخبار

تسهیل امور مجوزدهی و اصلاح بروکراسی های اداری

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با هفته نامه شما بیان کرد: 🔹️ برای اینکه به شعار سال بتوان عمل کرد باید چند مورد مانند تسهیل امور مجوزدهی و اصلاح بروکراسی های اداری مورد تأکید قرار گیرد. 🔸️مجلس شورای اسلامی در حوزه عملیاتی ساختن شعار سال، می تواند بسترهایی را فراهم سازد تا ظرفیت قوانینی […]

اشتراک گذاری
۱۹ فروردین ۱۴۰۰
کد مطلب : 2134

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با هفته نامه شما بیان کرد:

🔹️ برای اینکه به شعار سال بتوان عمل کرد باید چند مورد مانند تسهیل امور مجوزدهی و اصلاح بروکراسی های اداری مورد تأکید قرار گیرد.

🔸️مجلس شورای اسلامی در حوزه عملیاتی ساختن شعار سال، می تواند بسترهایی را فراهم سازد تا ظرفیت قوانینی که برای تولید وجود دارد فعال و اجرایی شود.

🔹️چند قانون بسیار موثر داریم مانند قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و قانون حداکثر استفاده از توانمندی داخلی که اگر اجرایی شوند بر فضای تولید کشور اثرگذار هستند؛ لذا باید بخش نظارتی مجلس به شکل احسن در این زمینه عمل کند.

🔸️اگر مدیر خسته باشد و انگیزه‌ای در آن دیده نشود، امورات جاری سازمانش هم به کندی پیش می‌رود لذا نمی‌توان انتظار تحقق شعار امسال را در سال آخر از دولت داشت چراکه مدیران این روزها از انگیزه کمی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *