آخرین اخبار

بیانیه دکتر مهدی طغیانی در قدردانی از مردم شریف اصفهان

به نام خداوند بخشنده ی مهربان .مردم شریف اصفهان زیبا، اکنون که به اراده ی الهی و حسن نظر شما مردم دوست داشتنی، امانت نمایندگی شما در مجلس شورای اسلامی بر دوشم نهاده شده است، لازم دیدم تا به این وسیله سپاس و قدردانی خود را اولا به واسطه حضور خود در پای صندوق های […]

اشتراک گذاری
۱۳ اسفند ۱۳۹۸
کد مطلب : 1776

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

.مردم شریف اصفهان زیبا، اکنون که به اراده ی الهی و حسن نظر شما مردم دوست داشتنی، امانت نمایندگی شما در مجلس شورای اسلامی بر دوشم نهاده شده است، لازم دیدم تا به این وسیله سپاس و قدردانی خود را اولا به واسطه حضور خود در پای صندوق های رای و ثانیا اعتماد به اینجانب به عنوان وکیل خود، خدمت شما ابراز دارم.
💎اصفهان شهری با تمدن بزرگ و غنی است که ظرفیت های فراون نشکفته و مشکلاتی حل نشده دارد.
اصفهان شهر علما، صلحا و شهیدان گرانقدریست که وظیفه نمایندگی را بر دوش من سنگین تر می کند. من به عنوان یک معلم در سنگر دانشگاه، عزت، احترام و آرامش را به لطف خدا داشتم، اما زمانی فرا رسید که وظیفه ی خود دانستم که آنچه را تاکنون انقلاب اسلامی بر روی من سرمایه گذاری نموده است برای مردم شهر و کشورم هزینه کنم و اینچنین شد که خود را در معرض نظر شریف شما قرار دادم. و شما این فرزند خود را لایق اعتماد یافتید.

💎اکنون به لطف خدا، گام را محکم و استوار برداشته ام و برای تعالی این کشور عزیز و اصفهان دوست داشتنی با هدف رسیدن به ایران قوی لحظه ای ساکن نخواهم بود. از تک تک شما بزرگواران استدعا دارم که مرا با خیرخواهی ها و دعاهای خود یاری کنید تا خداوند بر جسم و روحم توان بخشد برای خدمت به شما.

والسلام علیکم
ارادتمند شما
مهدی طغیانی
سوم اسفندماه 1398

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *