آخرین اخبار
آغازی برای حرکت در مسیر اکوسیستم دانش بنیان؛

لازمه مرجع علمی در حوزه فناوری و نوآوری؛ برگزاری رویدادهای بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طغیانی در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نخستین نمایشگاه فن‌نما اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما برای صنعت، آمایش سرزمینی اصفهان در حوزه علم و فناوری است چراکه اگر ما به دنبال ساخت آینده اصفهان در حوزه علم و فناوری هستیم باید قطعات این پازل را فراهم کنیم. وی افزود: […]

اشتراک گذاری
۱۳ مهر ۱۴۰۲
کد مطلب : 3416

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طغیانی در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نخستین نمایشگاه فن‌نما اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما برای صنعت، آمایش سرزمینی اصفهان در حوزه علم و فناوری است چراکه اگر ما به دنبال ساخت آینده اصفهان در حوزه علم و فناوری هستیم باید قطعات این پازل را فراهم کنیم.

وی افزود: پازل پیشرفت حوزه علم و فناوری قطعات زیادی دارد؛ یکی از قطعات مهم این پازل برگزاری نمایشگاه‌های مرجع در حوزه علم و فناوری است‌.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از کشورهای همسایه ما توانسته‌اند نمایشگاه‌هایی برگزار کنند که نه تنها در آسیا بلکه در دنیا مرجع بوده و از سراسر دنیا بازدید کننده دارد.

وی تاکید کرد: اگر ما بتوانیم رویدادهای مناسبی را طراحی و اجرا کنیم در حوزه علم و فناوری مرجع خواهیم شد که مطمئناً یکی از مهم‌ترین رویدادها در این زمینه برگزاری نمایشگاه فن‌نما است.

طغیانی ادامه داد: امسال نخستین دوره برگزاری نمایشگاه فن‌نما است؛ به عنوان یک شروع می‌توان گفت نمایشگاه امسال با داشتن چینش و درگیری خوب اکوسیستم‌های فناوری، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها با یکدیگر آغاز خوبی برای این مسیر بوده است.

وی در راستای پیشرفت نمایشگاه فن‌نما تاکید کرد: با اینکه برگزاری این نمایشگاه در منطقه موجب توسعه ارتباطات منطقه‌ای می‌شود، نباید برگزاری نمایشگاه را در همین حد نگه داریم و باید تلاش کنیم نمایشگاه فن‌نما ملی و حتی بین‌المللی شود. در این راستا گام نخست که برگزاری نمایشگاه بود را پشت سر گذاشته‌ایم، اما هنوز مسیر زیادی تا نقطه هدف داریم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه فن‌نما برای نخستین بار با این ابعاد نشان می‌دهد که ما توانایی و ظرفیت برگزاری این نمایشگاه به صورت ملی و بین‌المللی را به خوبی داریم و می‌توانیم در این حوزه نیز بدرخشیم.

یک پاسخ به “لازمه مرجع علمی در حوزه فناوری و نوآوری؛ برگزاری رویدادهای بین‌المللی است.”

  1. با اجرایی شدن تاثیر قطعی سوابق در کنکور،اتفاقی که افتاده در وزارت آموزش،میان فارغ التحصیلان هر سال رو با خودشون مقایسه میکنن و تراز ایجاد میشه نه این که کل جمعیت کنکوری رو با هم مقایسه کنن.
    یعنی فردی که پارسال 20 گرفته یا چند سال پیش 20 گرفته،تراز پایین تری از کسی که قرار امسال 20 بگیره در امتحانات، بدست بیاره!
    یعنی اون کسی که با کتاب های سخت و پرحجم نظام قدیم امتحان داده ،ترازش از افراد فعلی پایین تر میشه! این دقیقا چه جور عدالتی هست

    قرار هم بود فرصت ترمیم برای هر نفر 10بار بشه، یهو شد یک بار!
    در کشورهای ترکیه،امارات،آلمان،اسپانیا فرصت ترمیم برای محصل ها حداکثر 5 بار هست نه یک بار! و تاثیر سوابق،مثبت هست براشون!😐

    با مثبت شدن تاثیر سوابق تحصیلی،همه این مشکلات از بین خواهد رفت.
    وگرنه افراد بااستعداد در این کشور داریم که با این طرح ناقص،برای همیشه حذف میشن از چرخه آموزش و خدمت به کشورمون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *