آخرین اخبار

️اصلی‌ترین مشکل دولت روحانی این بود که استراتژی‌اش برای دشمن مشخص بود و مشت او باز شده بود.

📌نماینده مردم اصفهان در مصاحبه با خبرگزاری فارس عنوان کرد؛ 🔹️اصلی‌ترین مشکل دولت روحانی این بود که استراتژی‌اش برای دشمن مشخص بود و مشت او باز شده بود. 🔸️تا قبل از قانون اقدام راهبردی مجلس،  در بحث توقف صنعت هسته‌ای امتیازاتی را داده بودیم و با عدم امتیازگیری از طرف مقابل، زمان به ضرر ما […]

اشتراک گذاری
۲۶ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2687

📌نماینده مردم اصفهان در مصاحبه با خبرگزاری فارس عنوان کرد؛

🔹️اصلی‌ترین مشکل دولت روحانی این بود که استراتژی‌اش برای دشمن مشخص بود و مشت او باز شده بود.
🔸️تا قبل از قانون اقدام راهبردی مجلس،  در بحث توقف صنعت هسته‌ای امتیازاتی را داده بودیم و با عدم امتیازگیری از طرف مقابل، زمان به ضرر ما و به نفع طرف مقابل سپری می‌شد.
🔹️نگه داشتن رژیم تحریم‌ها برای طرف مقابل کاری پر هزینه است و افرادی که در بحث تحریم مطالعه کرده‌اند معتقدند حفظ رژیم تحریم‌ها از شروع آن دشوارتر است؛ اوباما نیز به همین دلیل با صراحت اعلام کرد نگه‌داشتن رژیم تحریم‌ها پرهزینه بود، این موضوع یعنی اعتراف به اینکه نمی‌شود تا همیشه یک رژیم تحریمی را حفظ کرد.
🔸️دشمن می‌دانست این تیم تنها راهکار خود را حفظ برجام می‌داند و بیش‌تر به دنبال امتیازگیری بود.
🔹️دولت بعد با تغییر استراتژی توسط آیت‌الله رئیسی  میتواند با تقویت اقتصاد و تولید داخل، بهانه تحریم و فشار بر اقتصاد ایران را از بین ببرد.
🔸️اقتصاد می‌تواند به روال طبیعی خود بازگردد؛ اگر چه دشوار اما شدنی است و در این صورت دشمن دیگر حربه‌ای برای فشار بیش‌تر ندارد.

⚠️ برای مشاهده متن خبر لینک زیر را کلیک نمایید👇
🌐http://fna.ir/2ivlt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *