آخرین اخبار

پیام تسلیت دکتر مهدی طغیانی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانشان

نماینده مردم اصفهان در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانشان را تسلیت گفت.
اشتراک گذاری
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
کد مطلب : 3778

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان و عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانشان را تسلیت گفت که متن آن به شرح زیر است:

با دریغ و تأسف فراوان و با قلبی مملو از اندوه و تاثر شهادت رئیس جمهور محترم ومغتنم و همراهان ایشان را تسلیت عرض میکنم. فقدان مسئولان خدمتگزار، پرتلاش، صادق و مردمی، بسیار سخت و جانکاه است اما شهادت در آستانه روز ولادت آقا امام رضا علیه السلام پایان یک عمر مجاهدت‌ و ارادت شان به آن امام رئوف بود و آغاز یک راهی برای بنیان نهادن مکتب خدمت و نهادینه ساختن آن در جامعه که ان‌شاالله زمینه ساز معرفت و تعالی آحاد جامعه گردد.

اشک و حسرت فقدان این عزیزان نصیب ما و توشه گرانبهای اخروی و همنشینی با شهدای اسلام و کشورمان نصیب آنها…. . باور داریم کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند(سوره توبه، آیه ۲۰) و در تداوم این مسیر نیز الیه قرآن را نصب العین مان قرار می‌دهیم که فرمود
«و لا تهنوا و لا تخرنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین»«سست نشوید و اندوهگین نباشید و شما برترید، اگر مومن هستید»

اینجانب ضمن ابراز نهایت تأثر و تأسف، مراتب تسلیت خود را به مقام معظم رهبری، بستگان محترم شهدا و همکاران و دوست داران شان اعلان میدارم و از خداوند متعال صبر بر این مصیبت عظیم را خواهانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *