آخرین اخبار

احیای زاینده‌رود، فرونشست، آلودگی هوا و میراث فرهنگی شاخص‌های عملکردی مورد انتظار از دکتر جمالی‌نژاد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به دکتر جمالی‌نژاد استاندار جدید اصفهان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت مهم‌ترین دغدغه‌های مردم نصف جهان را به ایشان منتقل کرد.
اشتراک گذاری
۲۵ مهر ۱۴۰۳
کد مطلب : 3907

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به دکتر جمالی‌نژاد استاندار جدید اصفهان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت مهم‌ترین دغدغه‌های مردم نصف جهان را به ایشان منتقل کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

 

جناب آقای دکتر جمالی‌نژاد

استاندار محترم اصفهان

با سلام و احترام

 

انتصاب جنابعالی را به استانداری اصفهان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که از ابتدا تا پایان دوره خدمت‌تان به گونه‌ای در گره‌گشایی از مسائل درهم تنیده استان عمل کنید که رضایت مردم و نخبگان قرین عملکرد جنابعالی باشد.

از اکنون به این موضوع بیندیشید که قیاس تصویر امروز و فردای مسئولیت‌ جنابعالی نزد مردم اصفهان در گرو اهتمام وافر و مجدانه تان در حل مسائل اصفهان نظیر احیای زاینده‌رود، فرونشست، آلودگی هوا و میراث فرهنگی و تمدنی اصفهان است.

البته شناخت خوب‌تان از مسائل اصفهان در کنار تجارب ارزنده‌ و توانمندی‌ جنابعالی می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت استان ایفا نماید که البته این مهم محقق نمی‌شود مگر با همراهی، همدلی و مشارکت همگانی و نخبگانی اصفهان.


در پایان امیدوارم از اکنون همگی باور نماییم که تن رنجور و نیمه جان زاینده‌رود دیگر تاب و توان اختلاف ندارد و صدا و تلاش خود را بر احیای زاینده‌رود معطوف نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *