آخرین اخبار
طغیانی:

قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران با جدیت پیگیری می‌شود/ تاکید وزیر راه بر تکمیل پروژه

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر وزیر راه و شهرسازی این بود که ما در مورد این پروژه تصمیم توقف نگرفته‌ایم، این پروژه باید به سرانجام برسد.
اشتراک گذاری
۲۰ شهریور ۱۴۰۳
منبع : ایمنا
کد مطلب : 3877

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان درباره نشست با وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: محور اصلی صحبت‌های ما مسائل و مشکلات قطار سریع‌السیر اصفهان‌-تهران بود و در مورد اقداماتی که نیاز است وزیر کمک کند تا بتوانیم این پروژه را از وضعیت فعلی خارج کنیم رایزنی کردیم.

وی افزود: نظر وزیر راه و شهرسازی این بود که ما در مورد این پروژه تصمیم توقف نگرفته‌ایم، این پروژه باید به سرانجام برسد. در حال حاضر در مورد مدل انجام این کار و میزان سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی مسائلی باقی ماند که باید بررسی شود، اما در مورد اصل انجام پروژه تردیدی نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر وزارت راه و شهرسازی به‌طور جدی جلو بیاید و بانک مرکزی و سازمان برنامه را با جدیت خود مجاب کند، دولت چهاردهم می‌تواند در همین دوره چهار ساله پروژه را تکمیل کند.

طغیانی تاکید کرد: اما اگر فضای بلاتکلیفی گذشته ادامه پیدا کند، وضعیت کنونی وجود خواهد داشت و کار جلو نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه ما با جدیت پیگیر این پروژه هستیم، گفت: مسئله اصلی جدیت وزارت راه در این پروژه است، در زمان وزارت محمد اسلامی ایشان به‌طور شخصی پیگیر پروژه بود، اما در دوره بعد اگرچه به‌عنوان یک پروژه توسط وزارت خانه دنبال می‌شد، اما اینکه خود وزیر پیگیری کند، اتفاق نیفتاد.

نماینده مردم اصفهان بیان کرد: امیدوار هستیم که در این دوره با پیگیری شخص وزیر پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران به سرانجام برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *