آخرین اخبار

در دیدار دکتر طغیانی با مدیرکل آموزش و پرورش استان چه گذشت؟

نماینده مردم اصفهان برای پیگیری و رفع مسائل اصفهان با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت‌وگو کرد.
اشتراک گذاری
۲۱ دی ۱۴۰۲
کد مطلب : 3649

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: ادغام بخش استانی و کشوری اردوگاه شهید بهشتی (باغ ابریشم) و خاتمه وضعیت فعلی دوگانگی مدیریتی در این مجموعه مهم فرهنگی را به جد پیگیری می‌کنیم، در این مورد از #وزیر_آموزش_و_پرورش نیز سوال شده و به زودی در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواهد بود. در این زمینه دستور اکید معاون اول محترم رئیس جمهور بررسی موضوع و تعیین تکلیف فوری آن است.

وی افزود: مورد دیگر در خصوص مدرسه جور، اینکه این مدرسه به دلیل فرسودگی و واقع شده در حریم راه اصلی دوازده سال است که تعطیل شده حالیکه استفاده از ظرفیت آن برای فعالیت‌های فرهنگی ممکن است. شورای روستا درخواست انتقال و توافق با آموزش و پرورش را دارد.

نماینده مردم اصفهان گفت: مسأله دیگر اختلاف مالکیتی در طرح احداث باغ بانوان سگزی است. شهرداری این شهر آمادگی توافق داشته و این ظرفیت می‌تواند به سرعت در اختیار مردم این شهر قرار گیرد.

طغیانی مطرح کرد: مسائل مدارس ماندگار از جمله دبیرستان ادب از دیگر موضوعات مورد بحث در #اصفهان است. مدیران این مجموعه با توجه به هویت دبیرستان ادب از جداسازی قسمت‌هایی از این مدرسه معترض هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *