آخرین اخبار

مردم برای تهیه بلیت اتوبوس به پارتی نیاز دارند / تحقیق و تفحص درباره واگذاری‌ها در راه‌آهن باید پیگیری شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز گرفتار بلیت اتوبوس شدیم، روزگاری با فریاد دنبال مسافر بودند و امروز برای تهیه بلیت به آشنا و پارتی نیاز است. خرید بلیت برای خانواده‌هایی که فرزند دانشجو دارند به کابوس تبدیل شده است. ناوگان مسافری بین شهری از سال ۹۷ تا امروز به یک سوم رسیده است.
اشتراک گذاری
۲۰ دی ۱۴۰۲
کد مطلب : 3640

مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در نشست علنی روز سه‌شنبه، ۱۹ دی ماه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی درباره تامین حداقل نیاز مردم در مسافرت که بلیت اتوبوس است تذکر می‌دهم، امروز گرفتار بلیت اتوبوس شدیم، روزگاری با فریاد دنبال مسافر بودند و امروز برای تهیه بلیت به آشنا و پارتی نیاز است. خرید بلیت برای خانواده‌هایی که فرزند دانشجو دارند به کابوس تبدیل شده است. ناوگان مسافری بین شهری از سال ۹۷ تا امروز به یک سوم رسیده است. بنده به عنوان نماینده مردم روی مواجهه با مردم ندارم، معاون اول رئیس جمهور هم هیچ پاسخی به پیگیری‌های ما در این زمینه نمی‌دهد.

وی افزود: همچنین درباره وضعیت اسف‌بار مدیریت راه‌آهن نیز به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی تذکر می‌دهم. ۲۰ هزار واگن به دلایل واهی متوقف شده و راه‌اهن به آنها اجازه صدور بارنامه نمی‌دهد. آیا این اقدمات مشوق سرمایه‌گذاری و رشد هشت درصدی اقتصاد است؟ چرا کسی رصد نمی‌کند که مدیرعامل راه آهن چگونه بخش خصوصی را با مشکل مواجه کرده است؟ بارها گفته‌ام تحقیق و تفحص درباره واگذاری‌ها در راه‌آهن پیگیری شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

آلودگی هوا به قاتل جدید مردم اصفهان تبدیل شده است

نماینده مردم اصفهان با اشاره به آلودگی هوای اصفهان گفت: چند سالی است آلودگی هوا به قاتل جدید مردم تبدیل شده است، چند هزار نفر با سررشته آلودگی سالیه از دنیا می‌روند. نوع آلودگی اصفهان صنعتی است و تدبیر آن شناسایی واحدهای متخلف و استفاده از فناوری است. سازمان محیط زیست نمیتواند رصد ماهواره‌ای کند. باید قانون هوای پاک اجرایی شود. باید استفاده از فناوری در حوزه محیط زیست با جدیت دنبال شود. وزیر کشور و وزیر نیرو قول‌هایی داده‌اند، مسئله زاینده‌رود برای اصفهان مرگ و زندگی است، فرونشست این شهر و آثار تاریخی آن را اگر تدبیری نکنیم، می‌بلعد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *