آخرین اخبار

در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی چه گذشت؟

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
اشتراک گذاری
۱۱ دی ۱۴۰۲
منبع : خانه ملت
کد مطلب : 3625

مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز (دوشنبه یازدهم دی ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گزارش نحوه تخصیص و پرداخت یارانه‌ها و بررسی آخرین وضعیت اجرای احکام قانونی مربوط به ایجاد و توسعه پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه عصر امروز این کمیسیون اجتماعی استماع شد.

وی افزود: در این جلسه نمایندگان سوالاتی را پیرامون فعالیت پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان اعم از نواقص اطلاعات افراد در زمینه شکل گیری دهک بندی‌ها و به روز نبودن اطلاعات در این پایگاه، مطرح کردند و عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بسیاری از این سوالات پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: همچنین نماینده مرکز پژوهش های مجلس در این جلسه درباره چرایی عدم حذف 3 دهک بالای جامعه و سرنوشت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال آینده و عدم اشاره آن در بودجه سال 1403 نکاتی را مطرح کرد.

طغیانی تاکید کرد: نهایتا در جمع‌بندی این جلسه مقرر شد تا مجددا جلسه‌ای با مدیریت توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی و سایر نمایندگان با عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت بررسی برخی از نواقص احصا شده اعم از نواقص اطلاعات افراد در زمینه شکل‌گیری دهک بندی‌ها، برگزار شود.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد تا در این جلسه روی 3 بخش از موضوعات اعم از نحوه سازوکار دریافت اطلاعات افراد، صحت سنجی اطلاعات و کامل کردن آنها بحث و بررسی صورت گرفته و گزارشی در این بخش تهیه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *