آخرین اخبار
دکتر طغیانی در اجلاس مدیران آموزش و پرورش استان اصفهان:

بسیاری از چالش‌های اجتماعی مثل هویت ملی و دینی از طریق تربیت قابل حل است

مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در سی و هفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور که به صورت متمرکز در مراکز استان‌ها برگزار شد اظهار داشت: این اجلاس، زمینه‌ساز ایجاد آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید در مدیران آموزش و پرورش است و از این جهت برنامه ارزشمندی است. وی افزود: بخش اعظم […]

اشتراک گذاری
۲۹ مرداد ۱۴۰۲
کد مطلب : 3396

مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در سی و هفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور که به صورت متمرکز در مراکز استان‌ها برگزار شد اظهار داشت: این اجلاس، زمینه‌ساز ایجاد آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید در مدیران آموزش و پرورش است و از این جهت برنامه ارزشمندی است.

وی افزود: بخش اعظم مسائل کشور ریشه در تربیت دارد و ماحصل آموزش عمومی ضعیف است.

طغیانی با بیان نقش عناصر تربیتی در تصمیم‌گیری افراد عنوان کرد: گاه می‌بینیم که برخی از مدیران کشور نیز به دلیل وجود مشکلات تربیتی همچون رودربایستی حرفی را به موقع نمی‌زنند که در نتیجه آن، تصمیم هم به موقع گرفته نمی‌شود و چالش‌هایی را ایجاد می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: آماده‌ایم تا ایده‌های تربیتی راهگشای شما را تا حصول نتیجه در بالاترین سطوح تصمیم‌سازی و مدیریتی کشور پیگیری کنیم.

وی با بیان اهمیت تربیت عمومی تصریح کرد: مسئله هویت ملی و بسیاری از مسائلی که درصددیم تا آن را به وسیله قانون جامعه‌پذیر کنیم از طریق تربیت قابل حل است.

طغیانی تاکید کرد: باید از کنترل بیرونی به سمت کنترل درونی حرکت کنیم که تنها راه آن، تربیت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تشریح چالش‌های آموزش و پرورش، تعداد نیروی انسانی و کیفیت آن را دو چالش اساسی این نهاد دانست و اضافه کرد: فرایند ارزیابی در آزمون استخدامی سال جاری، بسیار خوب بود؛ چرا که به انتخاب بهترین معلم، که تمام حرکات او برای دانش‌آموزان الگو است، کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: به دنبال تقویت جذب نیروی انسانی و افزایش کیفیت نیروها هستیم و در این زمینه از هیچ کمکی فروگذار نخواهیم کرد.

طغیانی خاطرنشان کرد: در بودجه سال جاری آموزش و پرورش، به‌ازای هر دانش‌آموز بیش از ۱۵ میلیون تومان هزینه می‌شود و باید با بهره‌وری به دنبال جلب رضایت بیشتر مردم از این نهاد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *