آخرین اخبار
نظر صریح محیط زیست؛

محل استقرار منطقه ویژه اقتصادی شهرضا باید تغییر کند

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرضا اظهار داشت: بر اساس سند آمایش سرزمینی قرار بود منطقه ویژه اقتصادی شهرضا در شهرک صنعتی پاتله ایجاد شود اما در حال حاضر به مقابل شهرک رنگ‌سازان منتقل شده است. وی افزود: […]

اشتراک گذاری
۱۴ اسفند ۱۴۰۱
کد مطلب : 3255

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرضا اظهار داشت: بر اساس سند آمایش سرزمینی قرار بود منطقه ویژه اقتصادی شهرضا در شهرک صنعتی پاتله ایجاد شود اما در حال حاضر به مقابل شهرک رنگ‌سازان منتقل شده است.

وی افزود: اصفهان و پیرامون آن از آلایندگی اشباع است، هر نوع صنعت جدید بدون توجه به وضعیتی که داریم اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند و محیط زیست استان به صراحت با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مقابل شهرک رنگسازان مخالفت کرده است.

 طغیانی در پاسخ به این سؤال که اگر محیط زیست مخالفت کرده است چرا این مصوبه در جلسه هیأت دولت مطرح شده است، گفت: به نظر محیط زیست بی‌توجهی کردند و اگر قرار است رعایت حال مردم شود باید این مصوبه اصلاح شود و شهرک در محل خودش با یک فاصله قابل قبول ایجاد شود.

نباید به خاطر منفعت سرمایه‌گذار همه معادلات را به هم بریزیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسی نمی‌گوید این منطقه احداث نشود، احداث شود، خیلی هم خوب است اما در محل خودش، نباید به خاطر منفعت سرمایه‌گذار همه معادلات را به هم بریزیم.

وی با بیان اینکه نسبت به جابجایی منطقه ویژه اقتصادی از پاتله به مقابل شهرک رازی مخالف هستیم، خاطرنشان کرد: از سپاهان‌شهر که منطقه ۶ اصفهان است تا شهرک رنگسازان ۳۵ کیلومتر فاصله است.

طغیانی تصریح کرد: به جد مخالف ایجاد این شهرک در مقابل شهرک رنگسازان هستیم و این نظر شخصی نیست و نظر مکتوب محیط زیست استان اصفهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *