آخرین اخبار

گفتگو با مدیران مرکز نوآوری‌های خلاق شهرداری اصفهان

نماینده مردم اصفهان در این جلسه با اشاره به لزوم هدف‌گذاری برای چشم‌انداز اصفهان گفت: ما در اصفهان مسئله‌ای به نام رویای شیرین اصفهان نداریم؛ فرزندان‌مان باید آینده روشنی از این شهر(در موضوعات مختلف علمی، هنری و...) داشته باشند. آنچه اکنون از آینده اصفهان تصویر می‌شود، باعث امیدواری نسل‌های آینده نیست.
اشتراک گذاری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
کد مطلب : 3171

دکتر طغیانی در جلسه با مدیران نوآوری های خلاق شهرداری اصفهان با اشاره به وجود دویست رشته هنری در شهر اصفهان گفت: این صنعت هنری عظیم، باید برای شهر ثروت آفرین باشد تا استاد کاران از شهر مهاجرت نکنند.

ایشان به عضویت اصفهان در شهر خلاق یونسکو اشاره کرده و گفت: دنیای امروز، دنیای یادگیری است. ببینید شهرهای دیگری که عضو شهر خلاق یونسکو هستند چگونه از این ظرفیت استفاده می‌کنند.باید تلاش کنیم این عضویت برای ما آورده و عایدی داشته باشد. باید تاریخ و ظرفیت هزارساله اصفهان را به دنیا معرفی کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی در این جلسه عنوان کرد: متاسفانه در چند دهه اخیر مهاجرت از اصفهان به اسم شکل بوده است که نخبگان علمی و هنری از شهر رفته و به‌جای آن برای صنایع فولاد و ذوب آهن، کارگر به اصفهان مهاجرت کرده است. باید تلاش کنیم این مهاجرت معکوس شود.

دکتر طغیانی با اشاره به حضور گردشگران داخلی و خارجی در ایام نوروز گفت: گردشگری درست، یعنی برنامه‌ریزی برای حضور گردشگران در تمام طول سال. این حضور ناگهانی عملا برای شهر فایده‌ای ندارد. برای این مسئله باید رویدادها و جشنواره‌های مختلف برگزار کرد، تور ویژه‌های مختلف برای کارمندان و بازنشستگان تعریف کرد، نمایشگاه‌های هنری و صنایع دستی اجرا کرد تا این گردشگر در طول سال به اصفهان سفر کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *