آخرین اخبار
دکتر مهدی طغیانی:

امکان استفاده گردشگران خارجی از اصفهان کارت فراهم شود

دکتر مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بر امکان استفاده گردشگران خارجی از اصفهان کارت تاکید کرد.
اشتراک گذاری
۱۱ فروردین ۱۴۰۱
کد مطلب : 3159

دکتر مهدی طغیانی در جلسه‌ای پیرامون عملکرد اصفهان کارت اظهار کرد: در این فصل شاهد ورود گردشگر به کلان‌شهر اصفهان هستیم اما هنوز امکان بهره و استفاده از اصفهان کارت برای آنان فراهم نیست.

وی افزود: مستر کارت این امکان را به توریست‌ها می‌دهد تا با سفر به هر کشوری بتوانند به شکل ارزی دخل و خرج مالی خود را مدیریت کنند و دغدغه‌ای در این رابطه نداشته باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استفاده از زیرساخت اصفهان کارت در هر مکان و هر لحظه به عنوان برند این کلان‌شهر نقش مؤثری در پیشبرد توسعه‌ای این شهر و الکترونیکی شدن همه امور مربوط به شهر و حتی استان دارد.

وی با بیان اینکه تبلیغ، معرفی و حفظ برند این کارت مهمترین کار مجموعه شهرداری است، اظهار کرد: معضل بزرگ امروز ما این است که کارهای خوبی انجام می‌دهیم، اما ارائه و تبلیغ خوبی برای کارمان نداریم.

طغیانی با بیان اینکه حرکت و توجه صرف به سمت گردشگری نوروزی با مرگ گردشگری اصفهان مساوی است، خاطرنشان کرد: در این راستا باید زیرساخت‌های جذب گردشگر را در طول سال و نه فقط ایام نوروز فراهم کنیم که یکی از این زیرساخت‌ها اصفهان کارت است که باید زمینه استفاده از آن را برای گردشگران مهیا کنیم.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اصفهان یک شهر شناخته شده برای مردم بیشتر کشورهاست و هر چه‌قدر برای معرفی بیشتر و روزآمدی امکانات و زیرساخت‌های آن کار شود در بالا بردن آمار جذب توریست و رضایتمندی آنها مؤثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *