آخرین اخبار
در دیدار با جامعه صنعت و معدن

باید در صنعت مزیت نسبی خودمان را مشخص کنیم

جلسه هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با جامعه صنعت و معدن استان اصفهان باحضور دکتر طغیانی برگزار شد
اشتراک گذاری
۲۶ بهمن ۱۴۰۰
کد مطلب : 3127

جلسه هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با جامعه صنعت و معدن استان اصفهان باحضور دکتر طغیانی و حجت‌الاسلام موسوی لاریگانی نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، دکتر کمیلی مدیرکل جدید سازمان صمت اصفهان، معاونین سازمان صمت اصفهان، آقای سهل‌آبادی رئیس خانه صنعت و معدن اصفهان؛ برگزار شد.

دکتر طغیانی در این نشست گفت: ما در نقطه‌ای هستیم که درخصوص گذشته نمی‌شود کاری کرد. آیا ایجاد صنعت در اصفهان مزیت داشت یا خیر محل بحث الان نیست. بلکه باید درخصوص حال و آینده باشد.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه رهبری در دیدار اخیر گفتند در بحث صنعت، سیاست و برنامه ما باید مشخص باشد افزود: باید مزیت نسبی خود را مشخص کنیم و به سمت تخصصی شدن حرکت کنیم. باید به کمک فعالان صنعت، این برنامه تدوین شود و  در توسعه صنعت، بین تولیدکنندگان با فراوری بالا و کسانی که به شکل پنجاه سال پیش تولید می‌کنند، تمایز ایجاد شود تا آنها تشویق به بهبود صنایع خود شوند.

آقای طغیانی در پایان با تاکید بر اینکه برای تعیین قیمت و سیاست‌های انرژی، باید براساس برنامه و سیاست کلی بپردازیم گفت: قانون معدن دچار اشکال هست. باید قانون این رسته، موارد تشویقی لحاظ شود تا وضعیت آنها بهبود پیدا کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *