آخرین اخبار

در حاشیه جلسه بررسی مسائل دهکده لجستیک عنوان گردید؛ ‌دولت در اتلاف منابع به مقام استادی رسیده است!

🔸️ نماینده مردم شریف اصفهان تسهیلگری از موانع پیشروی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت اشتغال‌زایی در اصفهان را مهم‌ترین کار ویژه مدیران و مسئولان در سال جاری توصیف کرد و گفت متأسفانه گاهی مدیران از همین منابع موجود نیز به‌خوبی استفاده نمی‌کنند. ‌ 🔹️ دکتر طغیانی با بیان اینکه مسیر ریلی فعلی اصفهان تهران بعد از […]

اشتراک گذاری
۰۵ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 2528

🔸️ نماینده مردم شریف اصفهان تسهیلگری از موانع پیشروی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت اشتغال‌زایی در اصفهان را مهم‌ترین کار ویژه مدیران و مسئولان در سال جاری توصیف کرد و گفت متأسفانه گاهی مدیران از همین منابع موجود نیز به‌خوبی استفاده نمی‌کنند.

🔹️ دکتر طغیانی با بیان اینکه مسیر ریلی فعلی اصفهان تهران بعد از انقلاب احداث گردیده است و قدیمی و فرسوده نیست گفت طبق نظر کارشناسان ریل موجود قابلیت حرکت واگن قطار با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت را نیز داراست درحالی‌که اکنون سرعت متوسط قطار تهران اصفهان ۵۰ کیلومتر بر ساعت است!

🔸️ نماینده مردم اصفهان با انتقاد از بی‌انگیزگی برخی مدیران اظهار کرد؛ دولت در مقام اتلاف منابع و عدم استفاده بهینه از منابع موجود به مقام استادی رسیده است! در ادامه این جلسه مسائل دهکده لجستیک و موانع پیشروی سرمایه گذاران بخش خصوصی بررسی و چاره‌اندیشی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *